Hej vad det går.

                                                          Fredag och allt.

Blir en kort idag, 5 veckor drygt. Tre första var inte roliga sen har det bara blivit bättre, bättre på ett sätt så jag måste börja passa mig, för jag kan göra saker, saker som jag defenitivt inte ska göra. Och det ska fan veta att om jag är dum i huvudet får kroppen betala, mucho and pronto.

Gå en extra lång promenad för att det är ju så skönt ute och det går ju så bra, idiot. Inatt har jag fått känna exakt var i lårbenet dom borrat ner protesen.
Det är svårt för mig att fatta att min kropp blivit ordentligt misshandlad, för hjärnan säger hela tiden det funkar, du kan, lite till och detta är lugnt du har varit med om värre. Och ja det har jag nog eller kanske inte, iallafall inte storleksmässigt, fan jag säger ganska ofta till andra som undrar, ja va fan dom har såga av lårbenet på mig så klart det känns.

Men på något sätt går det inte riktigt in i hjärnan på mig, alltså att det är på mig dom sågat och jag borde ta det långsamt, låta kroppen bestämma inte den förbannade hjärnan.



Massa PR i veckan bara det, allt är PR den hjärnan är mer än lovligt kokoshoho. Varit och bassängrehabat under Annelies mycket kritiska öga, tycker väldigt mycket om henne för det. Det kritiska ögat alltså.
Kanske får jag lite utökat program nästa vecka, hoppas jag kan springa i vattnet.
Nästa vecka kommer Lars och plaskar med mig blir extrakul. Längre promenader som känts bra, inte som den igår som var för lång.
Varit på crossfiten och cyklat och ja lite pullups blev det också, apropå pullups vi var ju på Kerstins realesaparty i lördags mycket trevligt och medans Kerstin läste från sin bok och ingen titta bakåt så passa jag på att köra iallafall 30 Pullups. Förlåt Kerstin jag kunde inte låta bli, stången var ju där och ville så gärna att jag skulle hänga lite i den.



Sen sist men inte minst det bästa, för första gången på mer än ett år har jag varit helt fri från tabletter under en hel vecka, så jävla skönt att det går. Kommer med stor säkerhet behöva stöd käka lite alvedon då och då men det är ok, för nu funkar jag ändå.
Kan riktig känna hur levern jublar.

Ha en bra helg, gänget här ska till Liseberg på lördag så då är jag själv hela dagen och kaffet är alltid på här om nån åker förbi och vill titta in. Idag ska jag gå runt kvarteret med Nisse och åka till CF och cykla, kan bli lite ringrow eller nån annna kul övning.




                                                                      Sköt om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra