Del två av två

Sov gott fram till 12.30 käka lite frukost starta upp en köttgryta,småmys helt enkelt sen iväg till kickträningen.
Det var Bojan,Karen och igen Mr Steve alla med lätt träningsvärk från torsdagens pass,hehe.
Sandra smsa och sa att hon låg hemma och var mansförkyld så den tösen är sjuk på riktigt, krya på dig vännen jag lider med dig.

Riktigt bra träning mycket mitts med boxnings fokus börjar få in timeing och distans bättre, dessutom kommer snabbheten så sakta.
Vi avsluta med en del sparring halvhårt riktigt bra sparring skönt som fa...
Efter det gick vi över till lite konditionsträning grabbarna körde säck intervaller samt 500 m rodd på tid ,ingen av ungdomarna kunde slå farbror på 500 m rodd ...jösses.

Medans pojkarna körde rodd och säck gjorde jag min utmaning som jag fick av Karin Edenius 40 st intervaller på bandet max lutning och 16 km/h , japp det sög gött efter en timme kickboxning.

Efter allt det, hoppade jag upp på vågen tänkte kolla vad jag vägde, fick en positiv överraskning 93,5 kg, kändes bra, nu närmar jag mig matchvikt, kommer gå upp minst 1 kg när jag vätskar upp mig igen men ändå, känslan att det är inom räckhåll.

Angående nomineringen så kunde jag ju inte låta bli att skicka vidare facklan så Robert DeZwart,Daniel Karlsson och Patrik Sedig ni är nominerade, nu så här i efterhand ska en till person få en utmaning.
Annelie Bergh cross fit Skövdes egen stålmormor är här med nominerad att göra 40 st rodd intervaller inom 24 h,dom ska till viss del filmas samt du får skänka 1 kr per intervall till valfri välgörenhet antar du det Anneli ?

Eller va fan, hela Crossfit Skövde kan få utmaningen, blir lite pengar till välgörenhet om ni vågar anta den.
Så 1 kr per intervall till välgörenhet ,ni väljer själva, det ska filmas till viss del alla former av intervaller accepteras minst 40 st, Game on.

Imorgon är det läkare undersökning för nya startböcker, så vi kan tävla under året,undrar om man kommer få A barns stämpel igen.
Eller vänta har jag aldrig varit ett A barn, skit samma jag är ju söt iallafall, eller inte ens det...Nej ok då intelligent ...
Nej nu får vi gäster och jag ska umgås lite innan dom ger sig på Melodifestival träsket vilket jag fortfarande vägrar bara så ni vet .





                                                                  Ta hand om er.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra