Sommarlov



                                                                  Halloj

Jag har nu sommarlov fy fan va bra, skönt att vara ledig och väldigt bra att jag kan reglera min verksamhet och vila när jag behöver. Fast det kommer väl inte hända dom där bokstäverna jag har brukar ju tillsammans med viss envishet ställa till det.

Vad har jag pysslat med sen sist för det är ju ett tag sen, varit lite mycket och mycket betyder att jag gör mer än jag ska och sen får jag ont som fan.
Vi har haft skolavslutning och som vanligt var det falsksång, tal och annat trams. Det bästa var att vi faktiskt slapp den obligatoriska rengskuren.

Jag har dömt Crossfit på vårt klubbmästerskap så jävla kul att se alla som kämpa och slet, och jag var så avundssjuk att jag inte fick vara med, nästan så jag släppte en tår faktiskt. Men men vad är väl en bal på slottet och det kommer väl fler och Lars har lovat handikappklass i framtiden. Eller va fan jag får väl bara klå upp dom en och en halv höft ska väl duga för att klå dom flesta eller...

Jag var också och lyssna på Wolfram Hovercraft ett riktigt bra Skövde band, lägg det på minnet för det namnet kommer ni få höra mer om. 


                                                    Domarkonferans eller nått

Igår så hade jag och min vän Patrik sommarlovsfirande alltså vi dricker öl äter gott pratar skit och firar att vi har sommarlov.
Mika,Patriks sambo som också har sommarlov sitt första på väldigt länge var också med. Jävligt trevligt som vanligt, är lite slapp i kanterna idag men det är väl ett pris man får betala.

För er som ser mig mer eller mindre naken då och då vet ju att jag pryder min kropp med tatueringar av gamla krigare, samurajer, gladiatorer ja ni fattar.
Jag har adderat ytterligare en, förlåt Pappa men jag är snart 50 och får bestämma sånt själv.
Denna gången var det en indiankrigare, tusen tack till Marcus på lets live du är fan grym.
Måste nog erkänna att den sista kvarten var lite obehaglig vilket jag sa till Marcus, han svara med ett snett leende. Jag ska väl också ha lite kul, sadistisk jävel me like!

                                                              Oläkt, rött och svullet.


Bodil ja ni vet min robotgräsklippare som för övrigt är en av dom bästa saker jag någonsin köpt. Hon hade lyckats riktigt bra i eftermiddag. klippte av tråden och trassla in sig samt hamna på rygg, fan bra gjort.

 Imorgon är det midsommar och jag ska göra mitt bästa för att slippa dansa Grodor och annat trams men en vet ju aldrig, Maria kan ju ha en annan åsikt och då kan det ju bli förhandling något jag nästan alltid förlorar av någon underlig anledning. samma sak med Nisse förlorar alltid förhandlingar med Nisse.


                                                    Min plats och min frukost Nils.

Se nu till att ha en härlig midsommar med grodtrams rengskurar och annat kuligt som det brukar bjudas på. Nästa vecka bär det av till Grekland ska göra mitt bästa för att ligga på rygg och läsa böcker hela veckan, ja och hålla koll på vätskebalansen så klart.



                                                     Sköt om er och trevlig midsommar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra