Det går så där nu

                                                                    Hallå eller


Hur är det ? Vädret var ju bra i helgen men sen kom fan Mars tillbaka,va fan.
I söndags byggde vi ett växthus igen, funka rätt bra blev en lång dag tror vi höll på i typ 13 timmar.
Min höft tyckte jävligt illa om det och har hämnats ordentligt denna veckan, värsta veckan hittills tror jag lite sömn och med det väldigt pendlande humör.

I tisdag var jag och träna det brukar var ett sätt att få upp humöret och tycka livet är lite roligt,men jag kom hem och vill mest lipa,dränka mig i poolen och spara lite skattepengar åt er. Fy fan vad kass !
Inte så att jag var så mycket sämre än vanligt på träningen men jag känner ju att jag bara regrederar, klen, dålig kondis ja fan vet vad jag får för mig för att inte tala om metal fetman, fick ju fan tröst äta glass när jag kom hem.
                                       
Men egentligen får jag väl skylla mig själv, tror ju på riktigt att jag bara kan köra på. I tisdags starta jag 06.50 med nålar hos Annelie och det gjorde fan ondare än vanligt, 07.40 rotfyllning hos tandläkaren det är nämligen så att tänderna måste vara tipp topp skick om man ska få såga av sig lårbenet bara en sån sak när man har tandläkareskräck. På det vad jag tyckte var en pissig träning där jag var helt kass.

I helgen är det regionals i Madrid, ja crossfit tävling för alla som inte är med i sekten crossfit, Emelie från boxen ska vara med och tävla, så jävla häftigt GO EMELIE. Det är ett stort gäng som åker dit för att heja och jag är sjukt avundssjuk att jag inte är med. Men jag hoppas att dom får det skitkul och att det går bra för Emelie. Här är ett litet reportage från SLA om Emelie http://sla.se/sport/2017/05/29/emelie-ska-mata-krafterna-med-de

I helgen ska jag inte jobba måste nog vila min lilla höft lite, ser ut att bli en rätt trökig helg. 
Maria ska på tonårsdisko hela helgen (läs summerburst) och det är inget för gamla gubbar som mig så fan vet vad jag ska hitta på. 
Tänkte ju kolla på Emelie via nätet så klart och är det någon mer som ska kolla och är sugen på sällskap så finns här grill, pool och öl är det bara att titta in. Får hoppas att vi får lite ok väder i helgen så man kan vara ute.

Nej nu ska jag åka och träna, tror jag är lite mindre värdelös idag så det kommer bli bra.


                                                                 Sköt om er



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra