Onsdags inlägg

                                                        Drömmer om att äta

Hej på er, helgen var helt ok träning,vila och ett besök i thaibuffen  på Thaihouse med klanen Toftby.
Nicole fyller år idag faktiskt, och önska att få äta buffé så det gjorde vi eller dom andra åt väl mest jag käka lagom (läs lite), lärde mig något trots allt från förra helgen.

Sparra lite med Steve i söndags, lyckades slå av en av hans små fingrar med en rak höger så nu gnälls det något kopiöst hela dagarna. Jag tyckte väl inte att det var nån stor fara han har ju 9 till. Kan vara så att jag får ta ut den lille gnällspiken på en krogrunda när detta är klart.

Inte Steves
Dieten fortsätter och jag minskar sakta men säkert i vikt vägde prick 94 kg i morse så detta ska nog bli bra, blir helt dum i huvudet av att dieta och får ett humör som kan liknas med en skadeskjuten björnhona. Lägg till att Maria är en smula PMS-ig denna veckan, gör att det är minst sagt intressant att vistas hemma på kvällarna eller inte.

Måndag körde jag gymstyrka det var skönt,fick tillbaka en av övningarna jag körde med mina Crossfitpojkar tills dom grät i lördags, karma =) lätt träningsvärk i min mage.
Igår körde jag en lättare wod och sprang ett par kilometer,laga mat till Nicoles kalas som är idag ser mycket fram mot att titta på när gästerna äter den goda maten...NOT.

Gnäller en del som ni hör,fast jag ska snart få tillfälle att låta någon betala för detta och det blir inte lille Steve denna gången.

                                  
Hat gött hörs på fredag.


                                                                    Ta hand om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra