Tjena
Jag fick inget sjukutbrott som jag trodde efter helgen, känner mig halvpigg och det mesta är rätt jobbigt. Ni vet trötthetskänslan och segheten utan att vara sjuk ,skitjobbigt speciellt ihop med viktminskning.

Så vad har vi gjort denna veckan jo i måndags starta det vanliga schemat på klubben så då körde jag kickboxning kom lite nybörjare och det var kul. tisdag blev en snedag så då tog jag en långpromenad med Nils.

Ja Nils han har bytt dagpappa för Olivers lägenhet skulle få nya rör så dom kunde inte vara där, kom lite plötsligt... Hittade snabbt en härlig ersättare hos en fd kollega vars son är arbetslös, dom bor dessutom i Falköping så det är lätt för mig att lämna och hämta. Nisse trivs som fisken i vattnet fast lite trött blir man av att försöka styra upp en helt ny stad, att det dessutom erbjuds lite dressyr på dagarna och den fantastiska leken leta upp godiset gör inte dagsvistelserna sämre, men lite trött blir man och då blir det gubbatimme det har jag lärt mig av pappa säger Nils.


Igår var det dags att boxas igen så det gjorde vi Sandra däremot blev satt på bänken för hon har en riktig förkylning på G undrar vem hon fick den av... sorry, Well bättre nu än om en vecka för då ska vi kriga om VM medaljer. Maria börjar fråga lite oroligt om motståndet på VM tror hon har mer fjärilar i magen än mig.

Idag blev det löpning starx över milen, skulle kört crossfit men Maria ville att jag skulle göra en paj till hennes middag, en björnbär och hallonpaj med vaniljsås mmmmm inte till mig nej för jag plockar vikt så tack kärleken för att jag fick laga och titta på den GRRRRRR.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig och lukta på den goda middagen som tjejerna käkar där nere medans jag gnager i mig lite grönsaker och några plommon, ja jag är lite lipig.

       
                                                                       Ta hand om er.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra