Fy fan vad jag mår illa, blev lite för hårt idag eller kanske precis vad kroppen behövde. Igår hände det en massa kul, innan jag började grubbla och förtvivla över världen och dess innevånare eller en del av dom.

Först gjorde jag min medborgliga plikt, jag rösta är inte hemma den 14 e så både jag och Maria förtidsrösta igår det är en härlig känsla att få möjlighet att göra sin röst hörd.
Efter det så åkte jag och Maria för att köpa nya löparskor det var verkligen på tiden och ca 1 timme senare så klev vi ut ur butiken 2500 + fattigare med nya fina skor


Jag åkte vidare för att köpa mig en ny bil det har varit på G länge nu, och nu hade jag bestämt mig, så om 3 veckor får jag en ny bil blir väldigt bra då min nuvarande bil är en pärla men hon dricker 1 liter milen lätt. En azurblå stepway från Dacia blev det mycket bra pris och skön att köra.
Väl hemma så upptäckte jag att Praktikant Roger givit mig möjligheten att hälla en hink isvatten över mitt huvud samt donera 100 kr till ALS, jag hade en hel del vilda inte helt rumsrena idéer som Maria satte stopp för ja inte bara hon men.

Sen var jag ju tvungen att fundera ut vem som skulle nomineras som skulle nominera Maria så jag skulle få möjligheten att hälla vatten över henne, man kan väl säga att jag lyckades. Det var väldigt kul. försöker ladda upp filmerna och av någon anledning så funkar det inte så ni får väl kolla på Fb eller instagram, headkickanyone heter jag där.Marias icebucket  Min icebucket Här

Vad har dagen innehållit mer jo, 1 mils promenad med Nils för hans skull och för min vikt som nu är rätt så när på något hekto alltså perfa sen hällde jag vatten över min sambo väldigt roligt och antagligen kommer jag få igen det då jag hällde väldigt långsamt =).
Blev en teamwod på CFS och den gav mig mjölksyra i hela överkroppen riktigt jobbigt sen drog jag direkt och körde boxning, mår fortfarande illa om man säger så och antagligen somnar jag som en stock direkt när jag lägger mig.
Så på det stora hela är allt bra och jag ser fram mot helgen och VM i K1 enda som skulle behöva göras och som jag ska försöka få upplöst är en irriterande låsning som sitter i min bröstrygg.



                                                                 Ta hand om er.

















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra