Snart slut på semestern

Hej
Vaknade i morse av att Maria kom upp med kaffe, kändes som jag varit ute på en helnatt vilket jag inte varit. En öl till maten igår, jag kände mig som Nisse ser ut på kortet  Maria ville att jag skulle springa med henne så vad gör man, det är ju bara att hänga med. Jag brukar ju alltid piggna till men inte idag se, grymt seg och allt känns tungt.
Efter löpturen och en stund i poolen så käka vi lite frukost, sen stack gänget iväg till Sjötorp för lite bad och ja vad dom nu gör, Jag orka inte helt slut inte ens kaffe hjälper.
Hmm vad kan det vara ja jag har ju kört rätt hårt ett par veckor vissa dagar 3 pass, ja men det är ju kul och jag känner mig stark. Tänk att jag inte lär mig det är ju tur att Sportgymbutiken försett mig med lite kosttillskott för dom här dagarna när jag tror att jag är 22 och odödlig så hinner jag ju inte äta, så korkat som tur är blir det en del protein mellan passen.

Igår körde jag två pass med ett konfirmationsläger riktigt kul, nya människor som aldrig testat kampsport, skithäftigt dom fick med sig en liten utmaning som jag hoppas dom gör och skickar bildbevis till mig, kanske får ni se den. Efter det så körde jag ett eget pass Linus och Kalle var med det var längesen, men väldigt roligt att se dom.
Annars har träningen sett ut som vanligt Crossfit, löpning, styrka och kickboxning. Lars sa häromdagen att jag var i bra form trots att det är sommarträning, hmm var det en komplimang tro, det var ju efter att jag missa hans uppsatta tid på 15 min med en sekund. Jag bestämmer att det var något positivt =) det var ingen annan som klara tiden den dagen.

Annars har jag vilat idag handlat, gått med Nisse, han har förresten hittat en dagmatte Oliver dom har kört lite inskolning, mest jobbigt för mig tror jag igår när jag hämta tyckte Nisse det var viktigare att pissa än komma och hälsa på mig efter en hel dag på dagis, hmm. Jo jag har bakat en hallon och blåbärspaj till gänget när dom kommer hem, har hört att det är världens bästa paj undrar om det var för att jag skulle göra en till som den lilla trollungen sa så... nu när jag kollar på det såhär så kanske jag inte vilat så mycket, njutit lite av min trädgård som börjar blomma och ge ifrån sig av sina frukter

Solrosor på G

Luktärtor vid grillen mmm vad dom luktar gott

Druvor, en vecka till sen är dom perfekta
Sist jag skrev hade det hänt något med mitt knä det hoppa typ rätt när jag var på bio, konstigt men bra så morgonen efter var jag helt ok, trots att jag nästan inte tog mig ner för trappan dagen före.På lördag är det bröllop jag har stretat emot inköp av ny kavaj i månader för jag hatar kostym och kavaj, i tisdags vek jag ner mig ny kavaj och skjorta blev det Maria gick omkring med ett leende på läpparna hela dagen, ett sånt som katten har när han ätit upp kanariefågeln. 

Har lite ångest för hela denna grej jag gillar inte sånt, konstigt vissa älskar detta jag bara känner mig som jag är på maskerad. Jobbiga kläder och allt ska vara så käckt, men men det ska göras och vem vet det kan ju bli kul, det värsta som händer är ju att jag får en helkväll med min vackra sambo. 
Nej hemma med en kall pilsner helst ute i vad man nu har på sig, sist jag träffa Daniel hade vi långkjol eller sarong. Det förresten måste jag säga något om, så jävla kass att man som man inte kan få ha långkjol det är det bästa plagget i världen speciellt om man är naken under, så skönt. 

Eller får och får, ja Maria skulle ju inte följa med till affären om jag tar på mig långkjol inte Tim heller, men visst får man det. Blir bara så mycket tjöt, vore jag kvinna eller verkligen sket i allt och gjorde precis som jag ville, ja en del tycker nog att jag gör det redan men inte riktigt, då skulle det vara långkjol jämt så det så.
Inte för att det har någon roll, jag har inga transsexuella drag bara älskar plagget långkjol, fast det får man inte i mellanmjölkens land eller...

Imorgon ska jag inte träna eller jag ska inte träna något av det jag vanligen gör utan imorgon ska jag göra kaos på sommarland, vattenrusch det är så kul som det ska lekas kommer vara helt död.

                                               
                                                                  Ta hand om er.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra