Lördagen blev bra läste en så bra bok att jag kunde inte sluta bara plöjde igenom den var bara uppe ur ryggläget för att hämta en ny öl,blev några den dagen. Skit samma var en bra start på semestern.
Söndag var mysfrukost och promenad med hela gänget barn, hundar och sambo. En lång en i sakta mak blev det. Sen var det dags, den fruktade teamwoden. Maria börja noja redan på morgonen, visade sig också att hon bjudit in sin kamrat Ann-Marie som aldrig gjort ett crossfitpass i hela sitt liv att delta i teamwod, utan att riktigt förklara det hela innan och hon kallar mig sadist jo kyss mig. Stackars Ann-marie höll på att dö, blev riktigt irriterad på mig när jag påpeka att hon fuska, undrar om det var för att jag sa det, eller att jag satt brevid, heja på och vila (för jag var ju klar) när jag sa det hmm. Sandra och jag fortsatte när resten åkte hem det blev en 5-6 ronder sparring kvalitén på dom nja med spaghetti ben och gummiguard ger inte jättefin sparring =)

Idag ja idag kan man väl säga att jag inte så gärna sitter för det gör ont att sätta sig ner och det gör ont att sitta på röven samt det gör ont att resa sig, och så gör det ont i allmänhet konstiga är att jag gillar det på något sjukt sätt. Nicole och jag har städat idag, och Nicole har idag lärt sig att städa betyder inte leka en stund i sitt rum samt att hundvalp ögonen biter inte på den elaka styvpappan. Rummet blev jättefin och när det ändå var rent och snyggt så möblerade vi om det bor en väldigt nöjd tjej i det rummet. Vi tog en liten paus mitt i städet och gick med hundarna, när jag var klar så stack jag och körde ett styrkepass från nya schemat och det var stabilitetsövningar idag inte så stabil i mina muskler idag, vibrera som en bättre dildo om jag ska vara ärlig.

Imorgon blir det morgonwod och häckklippning eller om mina axlar är slut kan det bli kasta skräp på tippen dag, men jag ska vakna av mig själv njuta av minst 3 koppar kaffe i min egen takt precis som det ska vara på semestern, nästa vecka börjar Maria sin semester så då blir det väl ingen ro =). Klart det blir och många härliga morgon löpningar runt sjön ska nog få till en springa, simma, springa också. Är det någon som sett mitt semesterväder, det med klarblå himmel 27 grader varmt så kan ni skicka hit det för det har gått vilse.

                                                                  Ta hand om er




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra