Iskaffe min nya drog kanske

Hej hej
Vad kan man säga, kroppen ville inte kliva upp i morse helt död och lika gammal som det står i mitt pass. Eller som Davidssons yngsta sa, är du född på 1700 talet ? Maria var gullig och väckte mig med en kopp kaffe på sängen,väldigt uppskattat. Åkte ner till CFS för en fm wod var lika sugen på det som att dra visdomständer, men man behöver inte vara motiverad alla gånger det handlar om disciplin eller bara håll käft och kör så det blir gjort.



Visste att det stod konditions wod på schemat vilket inte gör det hela lättare, en ljuspunkt var dock att jag skulle ha Daniel vid min sida och han borde vara i sämre skick än mig eller ?

300 m löpning
20 KB swing
10 burpees
100 rephopp
5 varv på tid

Lars tyckte att vi skulle fixa det på under 15 min, hmm låter tufft tänkte jag men säger han det så, bäst att sätta fart så den lilla sadisten får som han vill. Så ut på löpningen och försökte sätta fart, blev genast omsprungen av halva styrkan för det kändes som jag sprang i sirap.  Då blev jag lite förbannad på kröppajäveln som höll på och trilskades så nu jävlar ska du få.
Hjärnan bort pannben fram, jagade en tjej som låg först och var säkert en halv löpning före mig när vi gick ut på andra varvet men nu skulle kroppen få för att den gnäller. Så sakta och skoningslöst åt jag in hennes försprång för att på sista varvet ta en liten ledning på löpningen tror att det skilde på typ 2 sekunder mellan oss, grymt bra att ha någon att jaga tack för den draghjälpen utan det skulle jag varit där än.

Tid 15.01 va fan !!!!! jaja nästa gång, helt färdig som artist och har mest varit apatisk hela dagen som tur är har Maria sett likadan ut. Måste vara sviter efter vårat stads besök igår, vi var ju på stan till strax efter 22 och det blir lite mycket för oss. Hur gick det då för min vän Daniel... jodå han fixa det så klart trillade in nån minut efter mig och när jag hjälpte honom och hålla farten på hans sista set burpees så såg jag blicken, ja den blicken.




                                                                        Ta hand om er.



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra