Aj aj ajaj

Vad har han gjort nu då tänker ni väl, ju en wod i tisdags det var lyfttema och lyfte gjorde vi, som lyftkranar det var puschpress frontsquat, rodd och lateral jumps i 12 min till allt kändes som det skulle sprängas.
Det var extra roligt då både Sandra och Daniel var med tror faktiskt att Daniel har ondare i kroppen än jag i dag, men jag vet att han är precis som jag, njuter i fulla drag av smärtan och knappt kan vänta på att få ge på kroppen igen.
Sandra och jag körde ett par ronder Sparring efter woden det var skönt, vad har jag gjort mer jo tränat ihop med en tjej som spelar golf hon behöver bli starkare i bålen och handlederna för att kunna slå längre, riktigt roligt och givande att jobba med nyfikna och träningsvilliga ungdomar som vill bli duktiga på det dom gör och är sugna på att lägga ner kraft och tid för att komma dit.

Så vi ska jobba med detta gissa om hon kommer att klappa till den bollen i framtiden, dom kommer behöva sätta upp nät om den inte ska fara ut i rymden.
Har jobbat med en annan tjej som ska springa ett hinderbane lopp i höst, och där är det en del rehab på axlar samt överkropps styrka som fokuseras på, ja och så klart löpning med hinder fan va trött man kan bli av det men roligt mycket roligare än att bara springa rätt fram.
Världens bästa Therese Gunnarsson som jag tränat en hel del förut hörde av sig och undrade om jag kunde sätta ihop ett 7 veckors konditionsprogram åt henne inför hennes matcher i höst, klart jag kan, har lite svårt att säga nej till Therese när hon ber mig om träningshjälp, men jag vet också att jag skulle få precis samma hjälp om jag bad henne om något så jag gör det med glädje.

Lars på CFS och jag har kommit överens om hur schemat ska se ut inför nästa del, så i detta putsar Lars på hur det ska se ut i detalj och vilka övningar vi ska jobba med, ska bli skojsigt som min favorit psykopat Silfverbielke säger.

Jag har nu 5 pass kvar till semester och jobb byte längtar efter semester, ska bli jättekul med nytt jobb även om jag kommer sakna en del av mina kollegor mycket, men dom finns ju kvar så jag får väl bjuda natt tanterna på middag istället när jag blir för abstinent. Sen har vi ju detta med Pälsbebisen, mitt lilla hjärta Nils jag måste hitta en dagmamma åt honom men det går trögt, och det ger mig stor oro, Nisse är dock inte så bekymrad han litar som vanligt till 100 % på mig och njuter av livet.

Så är det någon som kan eller vet någon som vill vara extra mamma eller pappa till pälsnyllet hör av er plz.
Vad finns mer på programmet för denna veckan, jo ska löpträna lite det blir på fredag sen ska jag se om jag an få in lite mitts och så en teamwod och sparring, ja det får nog bli bra så, ett par öl och lite grill nu när det fina vädret kommer eller...
Jo och Maria har lovat att bjuda på glass i Hjo på lördag, antagligen något lurt med detta men lugn bara lugn jag har varit i blåsväder förr.
 

                                                              Ta hand om er.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra