Trött och ont i halsen

Så då var del 2 av 3 avklarat, landslagsuttagning åkte upp på fredag kväll Elias körde jag jag och Sandra sov, läste mm. Sandra sov innan Mariestad jag har bildbevis om någon vill se, lovat att inte posta det här det är en dregla på mig självbild.

Lördag morgon starta med fystester kändes som det gick bra och att all träning gett resultat, hoppande 6 cm högre än hemma i Skövde på sargent testet tex. vi sprang skyttel löpning också jag var inte snabbast men jag hade ett väldigt jämn resultat det skilde bara 8 hundradelar mellan löpningarna och jag var snabbare på andra så det var bra.


Efter det var det lunch och lite vila. detta följdes av teori där vi tittade på vad som är poänggivande utomlands vs Sverige mycket nyttigt för alla tror jag, men mest för dom som inte varit ute förut.

Sen var det dags för sparring och teknik tyvärr var vi på ett golv som inte har någon matta och det slet hemskt på fotsulor, jag klara mig rätt bra men vissa har grymma blodblåsor idag. Det fanns en trevlig överraskning  i form av en tungviktare att sparras med lite tyngre än mig och MMA proffs, mycket trevlig kille.

Var med i Tv serien slå han på käften som gick på SVT Här är en teaser länk. Det blev en härlig eftermiddag med mycket sköna hårda sparkar på benen, det är skönt att sparras och drilla med någon som inte gnäller
tack Herdem det var kul. Sen var det middag och lite vila innan det sista teknikpasset blev både boxnings och sparkkontringar, vid det här läget var jag rätt mör och mitt halsonda var riktigt besvärande. En sista fika på kvällen sen blev det sängen tror jag somnade innan 22 första gången. Sovit dåligt för jag har hostat en del inatt samt jag längta efter detta

 
Japp mansförkyld och lite ynklig. Frukost och började värma upp för dagens pass men fick snabbt 190 i puls och kände att, detta är inte rätt så jag talade om att jag inte skulle delta under dagens träning men det var ok dom hade sett vad dom behövde under gårdagen, fortfarande galen tydligen =). Samtidigt kom mina vänner dopingpolisen och sa att dom ville ha ett kisseprov av mig vilket är helt ok men ack så svårt, gillar inte att kissa när någon tittar på, är killen som inte och då menar jag aldrig någonsin använder pissoar. Men 5 timmar och 7 liter vatten senare producerade jag stolt 140 ml till mitt prov. Precis lagom till att Elias kom hämta oss för hemfärd. Pissa säkert en liter precis efter att jag gjort klart allt med provet, men det är som vanligt. Sen var jag pissnödig hela vägen hem och vi stanna i Laxå för att käka och japp, jag lämnade säkert 2 liter efter mig.

Det har varit en trevlig helg och jag hoppas att vi alla kommer med, resultatet och vilka som blir uttagna får vi veta lite senare, hoppas under veckan. Tack alla för en trevlig helg hoppas att vi ses på nästa läger allihopa.



Nu ska jag lägga mig undrar hur länge Maria kan hålla mig vaken mitt tips är ca 5 min om hon jobbar hårt.
Igen Elias tusen tack för skjutsen det var guld värt och du kör alltid i fortsättningen =)


                                                                 Ta hand om er





                                 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra