Hallå hoppas allt är bra. Vad har jag gjort sen sist jo jobbat lite kört några wodar och varit på Pearl jam med Daniel. Vi åkte i lördags på förmiddagen jag hann sova ca 2,5 h men va fan lite öl på tåget och underbara diskussioner om livet och dess vindlingar, och vi blev bara smartare ju mer öl vi drack.

Väl framme i Stockholm knalla vi till hotellet och fortsatte med våra djupdykningar i livet, vi måste ha fått den minsta Tv man kan få på ett hotell, inte för att det spela någon roll vi var ju inte där för att kolla på TV.


Vi kom fram till många saker, så klart och löste en del världsproblem, vi var överens med denna mannen om att han har helt rätt i detta uttalande.
Vi gick och åt en bit innan konserten började och träffade då på Jonathan Broberg och Hans Sara, trevligt dom berättade tex att Sandra skulle gå match i slutet av Augusti något jag inte hade en aning om, fråga Sandra om det idag och om jag skulle coacha och det skulle jag ju =), tjejer eller vissa iallafall. Det var trevligt att träffa Jonathan iallafall och Sara så klart.

Pearl Jam var så bra som bara dom kan vara tyvärr är Friends en sugig arena, med kass ljud och lite för stor för att det ska bli den där intima härliga känslan som man vill ha med Pearl Jam.

På söndagen blev det vila och gos med Maria, Nils och Tim. Både Tim och mest Nils var lite tjuriga för att jag varit borta och dom prata ihop sig om hämnd, så söta dom små liven.

Kände mig fet och klen igår så idag har jag späkat kroppen ordentligt och kan konstatera att det är inte så farligt med fetman och klenheten. Blev en timme wod på Crossfit Skövde men mitts hållande till Sandra efter sen tog jag en lång promis med Nils nån mil blev det, avsluta kvällen med kickboxning säck mitts och sparring. Karen var tillbaka och körde med oss efter sin sjukledighet, jättekul han satte en yxspark på min näsa så nu står det 502-1 till mig i yxor men det hindra inte Karen från att fira som om han vunnit en miljon, straffa honom så klart för det med en lowkick när han hoppade så han gjorde 1,5 varv innan han landa men det var det värt sa han =).

Ska fortsätta att plåga kroppen rätt hårt denna veckan ska bli skönt, imorgon ska jag och Lars titta på vad vi gjort och lägga upp en ny plan, det blir bra. Bara 6 arbetspass kvar till semester, så gött och snart kommer värmen tillbaka det har jag bestämt och då blir det så. Imorgon ska jag träffa en golftjej för att se om jag kan hjälpa henne att slå längre, kommer bli lite mental träning i den planen också ska bli riktigt kul att få ta sig an en helt ny sport, eller ny för mig.

Roger ni kommer ihåg praktikanten ? Han har gift sig och haft födelsedagskalas i helgen, tyvärr kunde jag inte vara med, men stort grattis och ta hand om varandra det sköter sig inte självt bara så ni vet =).




                               
                                                                Ta hand om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra