Ville sova länge vaknade 08.00 jaja hoppa på vågen och vikten rör sig neråt skönt !! Kaffe ett par skinkskivor och några körsbärs tomater till frukost ,nej jag är inte mätt. tittade bedjande på vädret för det hällregna, nehe inte det heller. Övertalade Nils att hänga med på promenad han vände i dörren när jag öppna ut, känn på den. Blev dryga milen trots allt, sen hem åt lite kycklingkött och några spenatblad. åkte till Falköping för att handleda en av mina grupper, många härliga diskussioner blev det, så roligt med dessa grupper.
Sen åkte jag till djuraffären för att se om det fanns några av dom fiskar jag slutligen bestämt att jag ska ha i min tank. Japp det fanns gott om Tropheus synd att det inte är lika gott om slantar till fisk, fyra st Tropheus Duboisi blev det jättefina och dom härjar nu i mitt akvarium, har suttit i gungstolen och kollat på dom säker en timme mycket vilsamt. Tim säger att jag ser ut som den gamla gubbe jag är när jag sitter där.

Kan ärligt säga att jag inte känner mig så stark, är dock nästan helt säker på att jag kan komma ner till 89 inom utsatt tid. Beställde en massage tid till nästa vecka det ska bli så skönt att få kroppen genomknådad, visst risk att det är mest skinn och ben att knåda på dock. I den blå ringhörnan Mikael Skelletor Bäckström kolydrat brist !!! Tur att man är lika lätt road som man blir lipig för det blir jag, lipar för inget och allt.
Är inte en kille som lipar i vanliga fall men när jag blir hungrig då är det någon som vrider på kranen för de mest löjliga saker. Tur att man är hemma själv ganska mycket, eller nisse då men han pussas ju bara när man sitter och grinar till extrem home makeover och annat trams.

Nej nu ska jag sova en stund innan nattjobb, det kan ju bli intressant mitt humör och abstinenta patienter, misstänker att jag kommer vara en del i linneförrådet i natt.
Imorgon ska jag blir det kickträning och löpning eller promenad eller bägge får se hur stark jag känner mig och var vikten ligger.


                                                                 Ta hand om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra