Snart !!!!

Vaknade 04.30 första gången jipiiie somnade om men gick upp kl 07.30 drack lite kaffe lapa lite morgon sol stoppa huvudet i en sopsäck klädde mig med flera lager kläder och tog en mils promenad, väl hemma hällde jag ut 1 liter svett på golvet och vägde in på 88,3 kg hehe. Drack en halv liter resorb och duscha.

Pälsprinsen lyckades hitta en igelkott på grannens tomt så han rymde dit och testa en ny metod ,jag gräver mig under kotten, funka inte fast det resultera i att husse tvångsduscha mig hmm två dar i rad för igår bada jag i fårbajs, gilla inte husse heller. Får väl sova på Marias sida inatt igen, husse är en hård man med kort stubin denna veckan.

Jobbade lite i trädgården men energin är inte så hög så det blir inte så mycket gjort mest sitta i solen fast det är helt ok. Har varit och köpt en påse lösgodis jag ska njuta av imorgon samt fixat en sallad som jag ska ha under dagen, ja nästan allt är faktiskt packat jag längtar till imorgon. Äntligen ska jag få äta, slåss ja allt det där jag laddat för i 3 mån, nu ska det ut.

Gjorde en intervju med Skövde nyheter för en stund sen kommer på nätet under dagen. Imorgon kommer det en gästblogg från Lars på Crossfiten som ni kan ta del av, jag har ju lite annat att göra imorgon.
Får med jämna mellanrum rapporter från Maria i Grekland verkar som dom har det härligt och jag är glad att dom slipper vara här med mig, tror dock att det är någon där borta som börjar få fjärilar i magen å mina vägnar, Känn ingen fruktan Gumman jag har varit i blåsväder förr.




                                                                       Ta hand om er





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra