Ledig dag

Idag har jag varit ledig så drog mig en stund i morse skönt. Sen har det varit en Wod på Crossfiten lite promenad ja ni vet. Wod en var rätt tung, mycket Thrusters och det är jobbigt men det var lite skönt att komma igång det som inte är så skönt är att jag har lite ont i halsen hmm vill inte gärna bli sjuk.

Igår kväll fick jag ett bra besked, landslags coachen vill ha upp mig för att göra tester till landslaget så ännu en pusselbit på plats så 31-1/6 blir det tester på Bosön. Sandra blev också kallad riktigt kul. Landslags läger är alltid kul, träffar så mycket trevligt folk ock sen att man får slå dom också är ju strålande, mycket kärlek i det.
Har städat och fixat i huset som såg ut som en rövarkula för just i skrivande stund är gänget på väg hem bör trilla in här om någon timme. Maten är klar och väntar på dom sen har jag fixat lite god efterrätt, hallon och blåbärspaj med vaniljvisp ska väl få dom att känna sig välkomna hem.


Har fått önskemål om att jag ska lägga upp matchen här så jag gör väl det. det är inte riktigt allt för det är rätt tråkigt att titta på när läkaren fixar hans näsa ett par gånger men håll till godo.

Rond ett   Rond Två  Som jag sagt förut gillar inte att kolla på mig själv gå match, men kan det glädja någon så varsegod.
Har gjort två igelkott förflyttningar idag så Nils har haft en del arbete idag hitta dom rymma hålla sig undan när jag försöker få in honom och kolla att dom verkligen inte är kvar, hårt liv för den killen.


                                                                 Ta hand om er





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra