Huset tomt

Jobbat natt har haft enormt ont i huvudet så mycket att jag inte kunde sova, men nu verkar det som jag fått ordning på det, verkade inte som jag var torr (läs för lite vätska i kroppen), var nog en släng migrän som aldrig riktigt blomma ut. Körde den här stilen i morse.


Nu är huset helt tomt till och med Nils är på äventyr, Maria och barnen har landat säkert i Grekland och jag har av rapporterna förstått att dom njuter av sol och kall öl kanske inte barnen men vad vet jag. När big boss inte är med råder anarki = ). Min kolhydratbrist gör underverk för min tankeförmåga eller vad säga om att försöka öppna huset med bilnyckeln och på riktigt bli förbannad för att det inte funkar nu menar jag remote upplåsning inte nyckel nyckeln. Eller åker och lämnar Nils hos hans panschisar fel dag men rätt, har bett om hjälp den 14/5 när jag menar 13/5 och lämnar honom den 13 e dom såg lätt förvånade ut jösses.

Lyckades bli osams med Maria igår innan jag åkte till jobbet igår =(
Helt fel kombo, nu är det så att min kära sambo har ungefär samma humör som jag om inte lite värre när hon är stressad och hungrig, igår kom hon hem som vanligt stressad och hungrig och i vanliga fall fixar jag detta och har maten klar.
Inte igår och snart var vi osams. Tråkigt och onödigt för egentligen behövde vi nog båda två lite uppskattning och tröst men istället gjorde vi det som inte hjälpte någon av oss, gräla om skitsaker förlåt.

Rätt säker på att vi båda vet varför det blev som det blev och att allt är bra igen men onödigt och tråkigt och det gör mig lite ledsen och priset på denna satsning stiger fort när det blir på det här viset.
Dagen har innehållit lång promenad ca 1 mil, Wod på CFS, tror jag ska glida ner i ett varmt bad lite senare det är något jag nästan aldrig gör, mest för att det inte går att få ner hela mig i ett badkar det sticker alltid ut minst en tredje del som blir kall eller hänger och slänger obekvämt, så vi får se kanske bara slår ner rumpan på golvet i duschen.

En sak som är som det ska och gör mig glad det är att jag har hamnat på rätt ställe mentalt. Kände det igår på woden det var otroligt jobbigt men kämpaglöden, jävlar anamat är där liksom bara bita ihop käkarna och kör och kör hårt det är en härlig känsla, även om det totalt gör slut på kroppen. På lördag full av ny påfylld energi,blir inte roligt att stå i vägen för.

Nej nu ska jag hämta Pälsprinsen och lägga mig i sängen, har fortfarande en smygande huvudvärk får sova bort den, för en sak är säkert jag ska inte göra ett färn mer idag.


                                                                     Ta hand om er




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra