Gästinlägg av Maria



För en vecka sen kläckte Micke uppgivet att inte fanns motståndare till SM han hade ingen att möta i sin viktklass. Det enda var att banta ner sig till 89 kg! Du är galen sa jag, skit i SM du kommer säkert med till EM ändå! Det är inte värt det, du kommer nästan dö om du tränar så hårt och bantar sa jag. Jag är lite dramatisk av mig.. Mickes humör är inte det roligaste vid lågt kaloriintag heller så det är en jäkla tur att jag och barnen ska åka till Grekland veckan innan SM, men det är också jobbigt att vara så långt borta när han tävlar, jag kommer oroa ihjäl mig... Micke -en stor eloge för att veckan som gått inte har erbjudit ett enda utbrott!

Igår var det vår ettårsdag så jag köpte med mig rosor hem och Micke hade jobbat halva dagen i köket med en trerätters överraskningsmiddag!! Den var heeelt fantastisk. Skaldjurscocktail till förrätt och oxfilé med rotsakspytt, svamp och rödvinsky till huvudrätt. Melon, jordgubbar och pistagesås till efterrätt. Godaste vinerna till också. Mums! Tack älskling du är bäst <3





Det var skönt att jogga bort bakfyllan (efter 3 glas vin) med en joggingrunda på nästan milen. Trakterna runt Sjötorpsjön i Skultorp är några av de vackraste i Sverige tror jag.

Hej hopp!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra