Tjenare

Lång natt och timmen mellan 4 och 5 var hemsk,väl hemma i morse kröp jag ner och värmde mina kalla händer på Marias varma mage mycket populärt.
Somnade jättegott och sov i fyra timmar det är väl själva fan, våldskrama kudden 1 timme till innan jag gick upp fick i mig lite kaffe och stack till träningen.
                                                                                     
Körde kickboxningsträning en timme seg som få men det är väl att vänta när sömnen inte riktigt funkar.
 I natt är sista natten för denna gången, ska bli skönt att få sova ordentligt. Extra protein och lite mer mat verkar ha fått stopp på mitt viktras ligger nu stabilt på ca ett kilo under matchvikt.

Hopas på att få match i Stockholm nästa vecka, kommer veta detta på måndagen  och eftersom klubben fått en del tävlingspengar så kanske jag inte behöver betala ur egen ficka för en gångs skull =).

Nästa vecka så har jag skaffat mig en träningspartner som kommer göra 5 av mina 9 pass med mig. Roger Henberg kommer också att skriva lite i bloggen om hans upplevelser och reflektioner under veckan, tycker detta ska bli jätte kul hoppas ni tycker det samma. Menar måste ju låta någon annan säga något också jag tjatar ju så det räcker.
Dessutom är jag lätt sadistiskt lagd så när Roger lider så kommer jag njuta och köra ändå hårdare så det är win, win för mig ...

Vill ni köpa lite billigt PWO från Sportgymbutiken så använd koden headkickanyone_PWO.
priset blir då 229 istället för 399 kr grymt eller hur. Länk till nätbutiken HÄR
Ser riktigt mycket fram mot att få en träningspartner nästa vecka så jävla kul, lite riktlinjer för nästa vecka kommer här Roger.

Njut av helgen så hörs vi på måndag nu ska jag vila mig lite inför sista natten på jobbet för denna veckan.


                                                                    Ta hand om er.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra