Praktikant Roger rapporterar

Hej! Praktikantroger här..

Har i dag överlevt styrka o en Wood på crossfiten i Skövde, och måste säga det var förbannat kul o rolig träning..

Skulle kunnat ljuga här o skrivit att allt var lugnt efter måndagens strapatser men i helvete heller, jag har ett "prinsessben " efter en liten spark,mått illa från och till, frossa på morgonen när jag ska sova, trött o ont överallt ...

Men glad o jag LEVER o har KUL.
Så mycket jag lär mig och fså mycket aha upplevelser har jag nog aldrig upplevt. 
Sneglar på Bäckström när vi tränar o tänker "kan den gubben då ska fan jag och klara det".
Kör alltid så mycket jag orkar o ger mig aldrig , en tanke som slog mig vad mycket tid o träning dessa kampsportare måste lägga ner för o vara i topp.

Tänk på det ni som gnäller om ditten o datten, allt för mig idag .
Tack o hej leverpastej.
P.s Bäckström är fortfarande en sadist men en god o glad sådan.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra