Hej på er.
Idag sov jag till 8.30 gött mos. Har fortfarande ingen bil, men kommer att få tillbaka den sent i eftermiddag,detta betyder att jag fick ställa in woden jag planerat på Crossfit Skövde, blir lite mycket att springa dit och hem är ju trots allt en 14 km plus Wod som var kondition idag.
Eller jag valde att inte göra det idag, går gör det alltid handlar bara om tid.
Men jag kan ju inte skita i intervallen och en wod var vad jag bestämt så det var vad det fick bli.

Hemma Wod Kräkkänsla 1.0
Löpning runt kvarteret mycket uppför ca 800 m
Kb swing 25 kg 50 st
Arisquats 50 st
Burpees  30 st
3 vänder.
Vill ha tillbaka bilen så jag kan lata mig på Crossfit Skövde igen =). Skoja bara men det är roligare när man är fler.

Igår kväll körde jag mitt andra styrkepass för veckan och rodd övningen var speciellt hemsk, tyckte jag var extremt klen. Plötslig kom jag på att vi körde ju en mängd rodd i Woden här om dagen klart jag är seg.
Gav givetvis på kroppen extra för att den gnällde med 3 set pullups, strikta bara för att jag älskar dom så mycket och för att den gamla kroppen ska komma ihåg vem som bestämmer. Aj aj aj vilken träningsvärk jag har idag tror kroppen ger igen lite.

Berätta i måndags att jag varit på Sportgymbutiken och hämtat grejer och jag fick också en stor låda med kosttillskott.
Det är deras eget märke tillverkat i Sverige, jag kommer att använda deras Protein, Omega 3 och BCAA under en period och sen ha en utvärdering av resultatet.
Kan säga så här långt att det är bra smak på Proteinet och då är jag kräsen, jag kör choklad denna månaden.
Ni kan köpa deras PWO 100% Crazy  till kampanjpris 229 kr istället för 399 kr hela denna månaden använd bara koden headkickanyone_PWO i butiken eller på nätet. Länk HÄR 


Dags att vila lite inför nattens arbete jag har 3 pass att se fram mot, jo såklart har ju jag och Pälsprinsen varit på promenad idag också.
Dagens middag som ska vara serverad till gangstergänget kommer hem blir Köttfärssås, pasta  och sallad.
Finns fördelar med en sambo som är hemma på dagarna och jobbar på nätterna eller hur Maria =).

                                                                   Ta hand om er


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra