Träningvärk oh ja

Herre min skapare vilken träningsvärk jag har, värst på baksidan av låren men hela kroppen är öm.
Idag har jag tagit det lite lugnare, promenad med prinsen så klart, lite handlednings jobb i Falköping så himla roligt att jobba med dessa grupper.
Och sen hängde han med den djävulen, efterhängsen som få och motsträvig,släpa runt hatobjektet på dessa övningar.

30 St 10 sek rusher vila 10 sek
3st 20 sek backe
3 st 30 sek backe
3 st 45 sek backe
Vila är den tid det tar att raskt promenera ner för backen
Vilket namn tycker ni den ska gå under ?

Här har ni en bild på den FAN -------->>>>>

Har en känsla av att träningsvärken inte blir mindre till imorgon.
Ok varför drar jag runt på ett däck, det uppenbara är ju att det blir tungt, jag blir stark. Hallå stenåldersgubbe det finns viktvästar !!!!
Ja jag vet men belastningen på knä, höfter och fotleder blir mycket mindre på detta sättet.
Så detta passar mig mycket bättre,dessutom ger det en seg, drag lite ojämn måste parera känsla.
Samt att inte förglömma, jag är förföljd måste öka känslan.
Dessutom får man extremt många leenden och skaka på huvudet möten, och det är härligt när man kan få okända människor att le även om det är åt min galenskap.

Om någon vill bygga ett så är det ett bildäck, lagom lång bit trädgårdsslang ca 2,5 m och en cykel innerslang att ha om midjan.
Riktigt bekvämt första 500 m innan allt från naveln och neråt tar slut.
Skulle vilja ha ett namn på han/hon, så jag kan svära på riktigt åt skiten så förslag ?

Nu ska jag äta, kycklingsallad blir det idag. Sen ska jag ska ta en gubbatimme, jobb i natt

Här har ni mantrat som fanns i mitt huvud dom sista back intervallerna, så ut och kör med er nu.




                                                            Ta hand om er.




Kommentarer

  1. Däck. Gummi. Rubber. Rubber duck. Duck. Fuck a duck. Fack. Facket. Löwén. Stefan. Däcket ska heta Stefan! Sosse också. Alla ska med! Till och med det förbannade däcket Stefan..

    Sen kom jag osökt också att tänka på denna. Men jag vet inte riktigt...
    https://www.youtube.com/watch?v=u-RuIsxGX4M&feature=youtube_gdata_player

    SvaraRadera
  2. Hahahahah ska tänka på det.

    SvaraRadera
  3. Det verkar ju fungera även på skåp denna träningen Ha en bra natt

    SvaraRadera
  4. Ja funkar även på skåp bara man har med en klassisk huvudnyckel,kofot.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra