Tjoho

Ett litet inlägg till idag,vakande 11.30 trött som.. Nu bryr sig ju inte Nils Bäckström sig om detta,utan vi tog oss en sväng i solen, skönt och jag vakande till.

Sen var det lite fredagsrutin plocka lite, handla ja alla ni husmödrar och jag vet hur det är. =)
Planerade ju för att grilla lite, har faktiskt gottat mig åt detta hela natten, jo tjena i samma sekund som jag går ut för att tända grillen med ved inte kol så börjar det, ja ni vet REGNA ! suck

Innan jag kom till grill fasen var jag nere på Crossfit Skövde och körde mitt andra styrkepass för veckan, märks att det är sent i veckan för jag är rätt sliten.
Var på Sportgymbutiken och hämta mig ett bra hopprep, viktigt med rätt längd och tyngd när man ska hoppa på riktigt.
Ni har ju fortfarande 15 % rabatt där om ni använder koden Headkickanyone_15 gäller både i butik och på nätet Här är länken till nätbutiken dom har massa coola och bra saker.

Jag tänker ta mig ett glas vin till maten och imorgon drar vi till Göteborg, Bojan ska gå match, jag coachar ska bli riktigt kul att få lite matchkänsla inför nästa helg.
Allt inför nästa helg är bokat både båt och hotell, rejäl grop i plånboken blir det, att delta i en sån här tävling kostar ungefär 3000 kr. Maria och Knattarna kommer hänga med så det blir extra kul med en liten minisemester.

Ha nu en super fredag, lagom fredagsmys är bäst, skickar med ett visdomsord in i fredags dimman.
Man måste inte lyckas alla dagar men...
                   
                                                             
                                                       Ta hand om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra