Söndag och dubbelpass

Hej.
Saknade ni mig igår ? tog en total vilodag, ända vettiga jag gjorde var 7 km promenad med pälsansiktet.
Jag var på aw med gamla kolleger på fredag kvällen, det blev lite dans och väldigt sent, avslutade min ät dag med att käka choritzo med bröd och skagenröra.
Måste nog erkänna att jag har lite dåligt samvete men bara lite.

Såg säkert 4 avsnitt av House of cards liggandes i sängen under gårdagen, en ypperlig tvserie finns på netflix om någon är intresserad.
Dagen hittills har bjudit på,pappersarbete är en del sådant när man har egen firma. Ni vet väl att jag tar emot elever för privat träning bara höra av sig så tittar vi på vad ni vill uppnå.

Jag har varit i boxen och kört mitt styrkepass nr 2, enarms ringrow med rotation är ingen lek det kan jag säga, att hissa upp den gamla halvfeta kroppen med en arm är inte lätt, kommer bli grymt stark =).
Saknar att inte köra Teampasset  på söndagar, får nog planera så att mitt CF pass hamnar där eller försöka smyga in ett extra CF pass i veckan, tror Lars kommer stoppa detta men han brukar ju inte hålla i dom passen så jag kan nog komma undan med det, minst en gång eller inte...

Jag fick i alla fall möjligheten att kolla på två av tjejerna i boxen som körde dagens teampasset, starka tjejer tur att jag inte var med där då skulle jag fått pisk igen.
Nu ska jag alldeles strax ge mig av till klubben och köra ett boxningspass, det passet kommer att avslutas med fys, kanske inte mest för mig eftersom jag har gjort ett styrkepass även om jag tror jag får svårt att inte delta.
Men mina elever ska få sig en riktig genomkörare tänkte jag, tror att det kommer vara illamåenden fram till kl 18.00 idag,hehe lite träning sadist är jag nog, både mot mig själv och andra. Men va fan du blir inte bäst av att vila eller...

Vill också gratulera min kamrat Daniel Karlsson som fyller år idag,vi har gjort oändligt många ronder tillsammans, både i ringen och utanför. hipp hipp hurra

En tårta inspirerad av dåtidens Karlsson =)

Vi fick ett riktigt bra pass idag knät, höll bra för boxnings sparring så jag tror att detta ska lösa sig,känner mig nu väldigt trött i min överkropp.
Lagade till en fläskfile gryta på lite bacon, grädde och mycket vitlök och en rejäl hög med vitkål sallad.
Nu är man klar för soffan och en film.Imorgon ska jag åka ut till Sportgymbutiken och hämta lite utrustning,ska bli riktigt kul lovar att berätta vad det blev för spännande saker imorgon.


                                                               Ta hand om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra