Nu börjar jag bli lack på riktigt, utrustade mig med örnonproppar för att sova ordentligt efter nattjobbet.
Då parkerar dom en stridsvagn ja det lät som den stod på altanen,  vilket den inte gjorde tror jag.
Sen körde dom eldöverfall i 45 min, det var den sömnen det.
Upp och dricka lite kaffe så man blir som folk, sen Nils tur, inget jättekul väder men det snöa ju inte iallafall. Käkade lite av gårdagens gratäng till lunch, betalade denna månadens räkning och sen var den lönen slut.

Färjan till Danmark kosta 1800 spänn nästan värt att simma eller låta Karen ro nästa gång. Det bestämmer vi Karen ror nästa gång vi ska till Danmark. Vid fyra stack jag till klubben för att hinna köra löpintervaller innan kickträningen, jag skulle ju gjort detta igår men då blev det en vilodag istället mycket på grund av matslarv.
Körde 3 st 2 min intevaller 1 min vila mellan varje 16 km 
3 st 1min intervaller 30 sek vila samma hastighet
3 st 30 sek intervaller 15 sek vila och nu var pumpen igång 183 slag per minut.
Inte den längsta eller tyngsta intervallen jag kört men det kändes rejält i benen.
Svettas tillräckligt för att skapa ett hav var jag än är, nästan pinsamnt men bara nästan.       
Kickboxningsträningen bestod i 3 ronder mitts och en 8 ronder sparring med lagom tryck jobbar en del med dubbla sparkar i olika höjd på samma sida och dom börjar sitta rätt bra eller vad säger du Karen.
Hem och käka lite sen blev det en timmes vila innan det var dags att åka och jobba.Har tyvärr inte hört något från den eventuella sponsor som jag tala med i förra veckan, får väl låta det gå några dagar till innan jag påminner dom. Tycker det är rätt jobbigt att jaga sponsorer känns fel på något sätt att tigga känns det som man gör, fast det är ju inte tiggeri för dom får ju något tillbaka, men men det är en konstig känsla iallafall.

Nej färdigt för idag, imorgon ska jag på ännu en anställningsintervju denna gången i Mariestad. Blir kul att se vad dom har och erbjuda och vad jag kan ha i bagaget som dom kan vara intresserade av.

                                                                  Ta hand om er.


 

                                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra