För lite tid igen.

Hej hej hann inte skriva igår, det blev ett extra intervallpass istället sorry. Dessutom kommer ni ju få dessa fantastiska visdomsord till frukostkaffet ren vinst, lagom till att jag går och lägger mig.

Igår vaknade jag vid 13.00 tog en kaffe med pälsprinsen på altanen, lite kyligt i vinden men jag kröp upp i hörnet och njöt av solen.
Tog ju inte så jättelång stund innan Nils tyckte att vi skulle gå på promenad istället för att sitta där och ruttna.
Sakt och gjort en mil i det härliga vädret, liiite längre än vad som var tänkt, men va fan det var ju ur skönt och som vanligt vandrade tankarna fritt efter en stund.

Och denna gång var det mycket målbilder, hur känns det när jag vinner första matchen på Danish Open, vilka besvärliga situationer blir det och hur ska jag tänka och reagera.
Jobbade med många cenarion och reaktioner kring detta både positiva och när jag skiter i det blå skåpet.

Nu blev jag så triggad av allt vinnande i mitt huvud så jag var tvungen att träna lite extra, ja klart skadad men man blir inte bäst av att vila.
Så in till klubben en timme tidigare värmde upp och sen på löpbandet 10 st 1,5 min intervaller 1 min vila mellan, inga problem eller hur, nu kommer problemet jag starta första på 13,5 km/h och höjde farten med 0,5 km/h per intervall. Va sa du nu då farbror Melker.

I slutet gick det väldigt fort och jag var tvungen att hålla mig i, jag sprang för livet. Stanna var inte riktigt ett alternativ med den farten.
Helt slut som artist efter intervallerna, hann med 12 ronder sparring också innan jag åkte hem duscha och våldssov i 1,5 h innan jag åkte till jobbet.

Idag när jag vaknar så ska jag köra styrka, på Crossfit Skövde blir väl vid två, tre tiden om någon vill vara med.
Maria hotade med att komma hem tidigt om det var sol och sätta sig på altanen och ta en öl, tror jag ska göra gemensam sak med henne om hon nu kommer hem tidigt,oddsen på den är som att vinna på triss.
Känner för att grilla några köttbitar, så det ska jag också göra om det är väder för det.

Ligger riktigt bra i vikt så det ska bli skönt att kunna unna sig lite då och då, annars är det tävling i göteborg som gäller för oss.
Bojan ska gå match och vi är ett litet gäng som åker ner för att coacha och heja på.
Ska bli kul att träffa alla man känner som fightas, det var ett tag sen nu.



                                                                    Ta hand om er.


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra