Anti klimax

Hej hej

Låna ut bloggen lite till Maria som jag lovade, kul att se hur hon ser på det. Hon har rätt i att jag inte är så kul när jag är trött och hungrig.
Var på G att sätta av barnen ett par gånger, Maria en gång när hon satte på Ultima Thule och skratta rått hon vet att jag hatar skiten.
Kändes som barnen var lite som på bilden hela vägen till Danmark.
Vi tog oss igenom resan, invägningen gick kanon 92,5 kg stanna vågen på så jag kunde ha ätit lite mer på resan. Men hellre på den sidan än att behöva hoppa rep och bli av med vätska. Nu var detta en invägning dagen före så vi kunde fylla på bra på kvällen och under dagen fram till match jag gick ju inte för ens 15.00 typ.
                                                                                                                         
Middag
Matchdagen starta med en frukost gånger två Hoberstil, winerbröd tävlingen mot Nicole förlorade jag  pallar bara äta ett halvt. Nicole dundra in segern med 2 efter en trave pannkakor.

                            Hober frukost del ett.

Karen var först ut av oss möter en duktig highkick figther med mycket matcher. Karen gör långt från sin bästa match men det förvandlas till ett Krig där Karen kan öka i slutet och knipa segern. Bra jobbat lilleman.


Fyra matcher senare är det Bojans tur aka Oboj enligt Marre hahahahaha. Bojan möter en något kortare mycket satt kille med bra drag i händerna. Första ronden är Bojans sen jobbar motståndaren in sig och vinner. Detta är en mycket bättre match än förra gången men det är en del kvar till max som vi ser på träningen.                                                                                                                                           Nu är det min tur, en hel del fjärilar i magen sneglar lite på motståndaren ser att han är duktig på höga sparkar och plötslig slår det mig att jag känner igen namnet, detta är en duktig fullkontakt fighter som jag tror jag sett på Em. Ok skit samma nu är det Lowkick och vill han dansa så är jag inte den. 
          
Matchblicken

Matchen dra igång och vi startar det känns som bra kontaktgrad och jag känner ganska snabbt att detta kan jag hantera han är inte snabbare än vad jag är, verkar ha problem med min frontkick samt boxningen. Detta öppnar upp för mig att sparka på benen. Sen börjar Domaren lägga sig i men det är hans jobb så ok. Jag, min motståndare och en hel del publik fattar inte men in kan ju kolla själva och se länk Här .
 Det slutar med att han diskar oss bägge,  jag leder då på poängtavlan. Detta betyder att jag inte har SM status än, och att det kan bli problem att få match så att jag får Sm status men, problem är till för att lösas så ingen ko på isen än =)
                                                                      Bästa längden på motståndare.

Efter matchen som kändes som ett riktigt stort antiklimax var jag tvungen att fundera lite, men Lars Thool skrev en bra sak till mig, fick du svar på det du ville veta?  Jag svarade jag tror det. Lars : Bra då är det bara att köra vidare, tack Lars det var rätt ord i rätt stund.
Fortsatte resten av den dagen med att äta vad jag vill och ha det gott, så nu väger jag inte matchvikt   = ) men det fixar jag i veckan, behöver bara tömma ur systemet lite så blir jag betydligt lättare.

Tack alla inblandade det är som alltid kul på våra roadtripps och yrpannan Karen ger mig alltid nya gråa hår eller vad säg om detta. Karen checka ni ut förut innan vi åkte ? Karen ser ut som jag pratat thai va nej vi ska duscha där sen... jag får ta en promenad innan jag förklarar världen ännu en  gång för vår lille yrpelle, tror ni han fick betala extra icke sa Nicke. Om det varit jag som kommit tillbaka och inte checkat ut så, yes tjing extra natt betala, tack. Men inte Karen, undrar hur han ska lära sig ... Hårda lowkicks

Grymt stort tack till Sportgymbutiken för kläder och utrustning som vi kan använda.
Lika stort tack till Lars Thool på Crossfit Skövde som lägger ner tanke och kraft i att utveckla min fysik så kroppen gör det min hjärna säger åt den att göra.

                                                                Ta hand om er.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra