Varför inte ?????

Ser inte riktigt ut så längre =)
Hej alla tänkte dela med mig av min resa mot ett EM guld i kickboxning.
Gubben är fan inte klok tänker säkert en del av er och ni har nog rätt.
Men jag vill se om det går, och för er som inte känner mig jag är fan inte klok.

Jag har vunnit VM i kickboxning  veteranklassen dvs dom som är över 38 år och ja, jag är mer än 38.
Det känns att jag inte är 22 längre gode gud den träningsvärken.
5 SM guld, EM silver, VM guld och brons har jag vunnit men det är historia och man kan inte vila på gamla meriter eller.

Jag slutade tävlingsboxas 2011 efter VM mycket för att det slet på mitt dåvarande äktenskap,nu är vi inte gifta längre så det fanns nog fler fel...
Hur som när jag nyligen frågade min ex fru om det vore ok att bryta mitt löfte till henne angående tävlingsboxningen så sa hon att det var helt ok med henne.

Så då kom nästa del, se om min nuvarande sambo Maria kunde tänka sig detta.Och ja det kunde hon om något tveksamt då hon egentligen inte vet vad det innebär men ja. Och där växte tävlingshornen ut .

Sonen var med på tåget och sen ville jag ha en egen fystränare för första gången i mitt liv, jag har alltid haft hand om upplägget i  min egen träning.
Jag har startat ett samarbete med en riktig duktig kille som kommer att ta hand om hela mitt fysupplägg jippiieeeeeeeem kan bli jobbigt detta. 
Lovar att ni ska få stifta närmare bekantskap med honom och hans verksamhet senare.
Så nu handlar det bara om att ta reda på om det går att göra, kan man efter 2 års uppehåll med fallande fysisk förmåga och ökande vikt vid 45 års ålder ta sig tillbaka till elitnivå och vinna ett EM guld 2014.

Jag vet inte men det känns så det finns en eld som brinner i mitt huvud, som säger du kan..... så jag tänker lyssna till den igen och se vart den tar mig ni är välkomna att hänga med.
Ni kommer antagligen få diverse betraktelser och funderingar från livet också förutom allt som har med min träning att göra.

Ni kommer också bli bjuda på stavfel, särskrivningar och annat skojsigt som ni kan reta er på men det bjuder jag på.

Slutligen ska ni få en länk till en av mina stora idoler Therese Gunnarsson hon är fan inte klok hon heller, men jösses vilken fighter,ta en titt på hennes senaste projekt.
https://www.facebook.com/groups/343977205741096/

Kommentarer

  1. Varför blir jag inte förvånad, lycka till.
    Vinnarskallen åldras inte i samma takt som kroppen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra