Tester

Hallå

Idag var det lite tester ,vi gjorde en del av landslagets tester,Lars och Joel som är praktikant i boxen fixa i ordning, tog tid,heja på medans jag genomförde.

Harres test.

Syftet var att få ett start resultat och att göra momenten så dom inte är helt främmande, vi kommer att göra det mer, hur gick det då ja man kan säga så här jag skulle iallafall kunna bli polis, åtminstone om man ser till Harres testet.
Och givetvis genomförde jag allt med en gravid älgs grace och smidighet.


När jag kom hem var det en något uppgiven lite kille som tyckte att nu får du ägna dig åt mig, eller vad säger ni om det kroppsspråket ?
Var betydligt gladare efter 1 timme och 20 min promenad i det helt fantastiska vårvinter vädret, jag gick i bara träningsoverall jacka ... ja och byxor, för alla lustigkurrar.

BORING
Igår använde jag det som kallas kvinnlig list, jag skrev om att jag var sugen på pannkakor och det var jag, men jag ville ju inte göra dom.
Jag visste att Maria skulle läsa bloggen för jag posta den direkt till henne... listig kille,och vips var hon också sugen och kunde inte låta bli att göra en smet,så när jag vilat klart fanns det en tallrik med pannkakor.
Ibland blir jag nästan rädd för mig själv hur smart jag är ... hm undrar hur många gånger jag gått på den innan jag lärde mig att utnyttja den,1 miljon and counting.

Snart dags för nästa pass, kickboxning mitts,sparring,lite tabataintervaller i form av sparkar, intervaller på bandet och en hundring för magen blir bra.
Ja just det det är ju måndag det ska vägas in, 95,1 kg går lite trögt nu, men jag har en känsla av att jag väger mindre imorgon är alltid mycket tyngre efter att jag jobbat natt,käkar inte så mycket på nätterna men drar på mig vätska.

En annan gammal elev som varit borta ett tag kom och träna idag, Rasmus riktigt roligt att se,han fick dock lida en del då kondisen inte var riktigt bra men att kämpa, det kom han ihåg hur man gör .


                                                            Ta hand om er


Kommentarer

  1. Jag tycker oxå det känns som om man samlar på sig vätska när man jobbar natt, iallfall känner jag mig tjock efter jobbnätterna och byxorna spänner.

    SvaraRadera
  2. Jag är lite nyfiken på hur du äter på nätterna Monica. Jag äter kl 02.00 oftast lite youghert och musli,fyller ut under natten med frukt och morötter.
    Jag dricker inte kaffe efter 00.00 men försöker få i mig en del vatten tycker jag mår bättre då.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra