På G

Har en härlig känsla i kroppen, jag är liksom lite på gång det händer och sker saker både kroppsligt och runt mig, kan vara lite vår känslor också.

Gårdagens intervju med Eva inte Patricia på Budo och Kampsports förbundet har resulterat i en artikel den hittar ni här om ni vill läsa http://www.budokampsport.se/nyheter/2014/2/forne-varldsmastaren-backstrom-gor-comeback
Grymt ful bild som media envisas med att använda men allt klär en ful sägs det ju, och den hjälmen klär mig defenitivt.

I övrigt så var gårdagens boxningspass ett bra pass, jobbade hårt på att få till min trynstöt (jabb), till Sandras stora förtret använde jag den och bara den i typ 3 ronder liiite mjölksyra i axeln om man säger så.
En gång i tiden så har jag haft en riktigt bra jabb och den ska tillbaka i forn form.

Idag har jag varit på crossfit på förmiddagen det blev toe to bar max rep, följt av boxjump i 2 min max reps. 70 cm tror jag lådan är om någon undrar, samt handrelease push up max rep under 1 min och vid övningarnas slut var min kompis Miss mjölksyra mycket närvarande, så pass att jag kände smaken i munnen.

Sen kom jag till något som jag tror kommer bli en hat stund ett tag framöver och det är Lars Thools stretchövningar, precis lika om inte hemskare idag som igår, vill ni se bild kan ni kolla gårdagens inlägg, hemsk syn så skyll er själva om ni kollar.

Det får bli ett lite kortare inlägg idag för jag ska åka och jobba lite extra,kan dock erkänna att jag känner svår ångest inför morgon dagens test på crossfiten det är ..... 3000 m rodd huuu så hemskt om ni inte testat gör det.
På tid så klart inte någon söndagsrodd med kärleken under parasoll i änden på roddmaskinen.
Slutligen så upptäckte jag att Jonathan skrivit en mycket smickrade och trevlig lite artikel om min comeback, blev så rörd att det kom en tår ni får en länk till den om ni vill läsa
http://www.budokampsport.se/blogg/jonathan-broberg/2014/backis-galna-skratt-har-saknats


                                                          Ta hand om er


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra