Genomgång av styrkeschemat

Hej igen

Dagen började tidigt idag strax före sju var det dags att slå upp ögonen ,och ta en promenad med pälsansiktet.
Hem lite frukost,nyheter och iväg till Lars och Joel som skulle gå igenom mina styrkeövningar med mig.
Upplägget fram till v 13 blir 3 kickpass, 2 styrkepass, 1 crossfit pass och 2 löppass

Styrkepass 1 innehåller
Enbens godmornings med KB
Rotationspress på boll med KB
Enbensback extension
Ryggliggande rotation på boll med KB
Rörlighetsövningar för höft och axlar

Styrkepass 2 innehåller
Enarms ringrow med rotation
Prone cobra på boll
Joystick
Ring push up
Rörlighets övningar för höft och axlar

Samt träningsvärk från en annan planet dom första veckorna,jummy.

Så nu vet ni vad jag gör under en vanlig vecka bara att hänga med om man är sugen kommer att köra mina pass i boxen,så lös medlemskap om ni inte har och kör.
Efter v 13 kommer schemat ändra sig men det tar vi då.

När Lars och Joel visat klart sina övningar så körde jag en wod med resten av gänget som körde fm passet idag.
Karen var där, riktigt kul att få piska upp dig pojkvasker, bäst att passa på medans jag kan.
detta var dagens WOD
Metcon:                                                               
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 reps
for time of:
KB Swing
Ring dips
Toes to bar
Satte sig ordentligt i underarmarna på mig, Karen och jag avsluta passet med att köra lite mitts med fokus på mjölksyra och snabbhet,fint som snus 
Väl hemma satte jag mig i solen ute och käka lunch och tog en kaffe Nils njöt i fulla drag av att vara i solen ibland tror jag att den hunden är hälften katt, han solar sig och klättrar i träd.
 blev ett snabb inlägg idag ses imorgon,en kaffe till i solen sen iväg för lite extra jobb.

                                                              Ta hand om er.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra