Det var de

                                                           Hej

Vad ska man säga,jag förlorade eller domarna dömde det så håller jag med nja,kan jag gör något åt det nej.
Hur känns detta då, rätt tomt och jag känner mig nog lite mållös för det är precis vad jag är. Jag vet nämligen inte riktigt vad jag ska göra i framtiden. Att jag inte ska boxas mer så långt är jag klar, det har varit otroligt roligt och trots allt har jag ju haft en hyfsad karriär. Vm guld,silver och brons Em silver SM guld ett knippe samt en bunt landskamper. Jag har gått ca 70-80 matcher och förlorat 7-8 st dom flesta på Vm, jag tror detta är mitt 4 eller 5 vm.

Jag startade boxas sent var en bit över 30 och detta är mitt tionde år på internationella tävlingar.
Jag har träffat och lärt känna fantastiska människor på min resa en del tillfälligt andra kommer hoppas jag vara mina vänner livet ut.

Sen ska man inte glömma dom som blivit lämnade hemma med lite oro, som saknat mig när jag tränat istället för att vara hemma. Jag pratar om min ex fru Petra som fanns där under många ibland långa år med träning, tävling och dieter, Tack vet att jag inte alltid fråga om lov för mina satsningar igen tack för att du trots det lät mig göra det.

 Dom senaste tre åren är det Maria min lilla loppa som jag faktiskt fråga,och du hade ingen aning om vad du sa ja till. Tack för att du står ut med mitt tränande och det hemska humöret jag har när jag varit hungrig,eller när jag inte orkar göra nått och somnar. Kan inte lova att jag inte hittar något annat jag vill bli bäst i världen på,fast det kanske blir att ta hand om dig.



Tim min lille plutt som aldrig haft något val eller för den delen vetat något annat än att pappa tränar nästan jämnt, Tack käre son, vi har ett litet projekt du och jag som kommer bli bra och ger mig en möjlighet att ge tillbaka en smula.


Sist men inte minst tack till alla som genom åren hejat, tvivlat, stöttat mentalt, fysiskt, ekonomiskt inte minst alla som på ett eller annat sätt hjälpt mig träna.

Finn en del roliga saker jag skulle vilja lägga tid på, finns många delar i mitt Crossfittande som jag vill lära mig. Har också ett knä som är skrot och det kanske är dags att fixa det så det hänger med ett par år till.
Andas genom näsan kan ju vara ett annat mål för framtiden.


                                          Tusen tack till alla er som läst och intresserat er ta hand om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra