Veckan har innehållet löpning, boxning,  wod samt ett nytt explosivitets och mjölksyra schema, får lite ångest bara av att tänka på det. Har känt mig lite låg i veckan och mycket trött tror det är den intågande hösten, dags att börja inta lite D-vitamin så jag inte får höstdepp. Höstdepp är något jag kan drabbas av ordentligt,det är skitjobbigt och tar verkligen glädjen ur mig jag hamnar i nån form av automatläge där inget är kul man bara försöker ta sig genom dagen för att få sova igen.

Vet att det är jätte många som drabbas av detta men det är inte riktigt ok att känna så man ska ju bita ihop och se glad ut för man är ju bara känslig, känslig my ass. Hur som så har jag märkt att jag mår bättre av lite extra d vitamin så det kör jag, givetvis fick jag det av Sportgymbutiken i hop med lite protein och en foamrulle till mina trötta muskler, hade en sen förut men uslingen Nils har snyggat till den väl mycket dessutom verkar det som Harry Potter varit här och trollat bort den eller så har Nils grävt ner den i trädgården.

Uslingen

Lite hjälp från Sportgymbutiken
Idag starta vi dagen med att kolla på olika motivationsklipp, ja jag vet att det kan vara lite klyschigt men jag går igång på sånt, Har hittat ett nytt klipp som är grymt bra för tillfället. Länk HÄR

Dagens arbete bestod i att köra det nya styrke och syra passet bad om sällskap på FB fick en bunt skulle gärna men...
Alla utom en den som vet och ändå hoppar på tåget gång på gång, ja min stentuffa flickvän Maria följde så klart med trots att hon vet att hon kommer må illa och få ont, en på riktigt tuff tjej.

Så vad skulle vi göra då jo 
Thrusters
Jumping pullups 
Stickrotation 
Burpeeboxjump
Toe to bar
Snakerope
30 sek på varje station en min vila mellan varven och 4 varv i boxningstermer få är det en 4 x 3 min ronder.
Självklart är det uppvärmning på det också men lite hopprep och så, kan säga att den är värre än den ser ut och man kan få rejält med mjölksyra på 30 sek om man håller tempo.

Ha en bra lördag glöm inte att lördagsmys inte är samma sak som sockerchock även om merparten av Sverige tror det, kanske lite monopol istället för chips kan vara något, men vad vet jag det var ju bättre förr gammal som jag är =). Nu ska jag laga lite mat åt min hjältinna innan hon förvandlas till en varulv och biter huvudet av mig.

                                                               Ta hand om er.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra