Tja
Igång igen starta med lite CF, OH squats låg det på schemat, funka inte ! hela ryggen blev bara två stenhårda stålvajrar när jag böjde hmm finns nog lite skräp i dom musklerna. Jag hade ju lite problem innan VM som Kiropraktorn fixa till åt mig, men det fanns lite mer bagage.

Så efter Woden bad jag Lars att knåda lite med små glada tillrop som jodå och lite skräp här satte han fart medans jag släppte mer än en tår i smyg tänkte klappa till han mer än en gång men kom fram till att ha är rätt bra att ha så jag ska inte slå ihjäl han än... Dra åt helvete vad ont det gjorde hoppas dina elaka tummar gör ont i en vecka min rygg har känts som ett blåmärke hela dagen ett avslappnat blåmärke men ja ett blåmärke.

Tack Lars för på allvar så hjälpte det, även om det gjorde ont, inte alls så stel på dagens boxning. Bra boxningsträning många ronder på mitts, några sparring ronder Steven la till mig med en bra krok som rörde runt i kupan, jag bjud tillbaka på en uppercut som starta någon form av blod och snorutrensning i Steves näsa.

Sandra skulle träna trots att hon blivit överkörd av en bil idag, blir så trött på henne ibland men men som jag sa till henne du vet bättre och jag är inte din pappa och den armen kommer göra ont imorgon, säg till när du vill ha lite vettiga råd som du kommer lyssna på, GRRRRRRR.



                                                                        Ta hand om er.



Kommentarer

  1. Hahaha ja hon lyssnar inte på mer än sin egen envishet den kvinnan. Barnen var i chock på kickboxningen när Sandra kom blåslagen hehe. Men hon är bra fantastisk. / Ellen (mamma till grabben du skänkte go träningsvärk)

    SvaraRadera
  2. Menar du att Sandra är envis har jag inte märk ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra