Söndag

Hej
Idag är det den sista augusti känner lite höst depp eller också kan det vara det faktum att jag har lite feber, ja feber skit kom hem och kände mig dassig Maria sa du är varm så jag tog febern japp 37,8, inte så mycket men jag är lågtempare så jag känner av det. Det är nog borta tills imorgon eller jag hoppas det för jag vill träna och gå till jobbet det händer så mycket roligt på jobbet nu så jag vill inte vara hemma.

Igår var jag på tjejkampen en riktigt bra och trevlig gala för att lyfta fram våra kvinnliga kampsports tjejer.
Sandra representerade kickboxning och gick en match i lowkick bra tätt match som sluta oavgjort ett helt ok resultat just nu det är ju om 2 veckor som vi vill ha en formtopp, då vi ska kriga om medaljer i VM i K1 blir lite pirrig när jag tänker på det. Så här glad var Sandra innan matchen och minst lika glad efter.

Om man ska referera matchen så var Ida bäst på att träffa med boxningen medans Sandra såg till att Ida inte dansa den kvällen, många bra lowkicks var det. Vad gjorde jag mer jo träffa min Stoooooora Therese Gunnarson, vi körde lite mitts och hon fick med sig lite magövningar att leka med, hoppas att det blir bra trots att hon såg ut som en överkörd grävling när vi öva på dom jösses som jag skratta men känner jag Therese rätt kommer hon vara en champ på dom om en vecka eller två.
                                            Stoooooora Therese =)
Såg en massa andra tjejer som visa upp sina sporter, fullkontakt karate tjejerna var helt grymma, kunde dock inte stanna och kolla riktigt alla matcher för då hade min tjej nog klått upp mig,när Maria blir för hungrig gör man bäst i att mata henne säger ett gammalt djungel ordspråk så det gjorde jag. Indiskt på en lite restaurang med namnet Holy Cow haha men maten var kanon.Lyssna lite Veronica Maggio från hotellterassen hon spela på nån endags festival och man såg och hörde perfekt från hotellet. Någonstans där tog vi partydjur slut och gick och la oss mer exakt 22.30 sov jag nog PAAAAARTY

Starta morgonen med hotellfrukost av ordentlig modell, Therese och Märta höll mig och Maria sällskap mycket trevligt sen träffa jag Jonathan och Sara vilket alltid är trevligt, dock så blir det alltid för kort måste nog ändra på det nästa gång. Efter frukost så gick vi mot stationen dels för att det var en vacker dag och så fick Maria lite tid att kolla i affärer, apropå affärer jag har ju behövt ett par nya promenadskor nu i typ 1 år mina faller isär, gissa vad jag hitta och köpte. Maria var i chock skit sköna och ser nästan ut som dom gamla bara ett annat märke perfekt, bokstavsfri inte det minsta, jag har massa bokstäver och ett par koman.

                                                      
Nu ska jag kurera min förkylning med vila och vätska imorgon startar SRFC med ordinarie schema och nybörjarstart så kom och var med all info HÄR



                                                                      Ta hand om er.



                                                  


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra