Sol och bad

Tjena verkar som sommaren kommit på riktigt det är varm som i en ugn och jag trivs som fisken i vattnet, hela min kropp bara njuter av värmen Maria gnäller som en gammal dörr om att det är varm, men väntar man några månader så gnälls det om att det är för kallt så jag väljer att inte lyssna så mycket på det.

I söndag var det teamwod jag körde ihop med Maria och vi rockade den woden fett, mycket beroende på att Maria faktiskt är grym och att jag kan lyfta henne mycket och fort vilket man får göra på team woderna, så vi kompletterar varandra bra. toe to bar och pullups går som hejsan med lite support från mig när Maria kör, skit kul. Maria mådde illa i flera timmar, själv åkte jag och körde en timme boxning med mittsar och lite mjölksyra för överkroppen, för det hade vi ju inte sen förut =)

Inlägget från i lördags var väldigt poppis och jag inbillar mig att det beror på att det fanns en bild på mig i strumpbyxor stående på huvud och inte på att det var en bild på min flickvän i bikini som kör yoga era snuskhummrar =)

Måndagen innehöll en wod som jag känner av rätt bra idag, det var mycket marklyft i teknikdelen samt sumo deadlift highpull i woden, jobbade inatt det var väldigt varmt på avdelningen och vi bjuds på ett härligt åskväder på sen natten riktigt coolt. Vi är verkligen ingen match för moder natur när hon sätter den sidan till.
Jag verkligen älskar denna tiden på året inte bara värmen utan att kunna gå lättklädd (läs naken) och att man hittar frukt och bär samt grönsaker som man kan stoppa i munnen. I morse gick jag ut kissa, plockade en stor näve hallon samt en solvarm gurka som jag åt med mitt kaffe helt underbart. Det blev en lång långsam promenad med Nils som jag avslutade i poolen slumrande på en luftmadrass i någon halvtimme, vad säger man rättvist =).

I natt blir det mer jobb sen är det bara 2 pass kvar innan semester och jobbbyte ska bli gött med semester. imorgon ska jag träffa en av min Pt kunder för lite mittsträning och styrka alltid kul efter blir det kickträning för mig. Fick ett nytt styrkeschema av Lars som jag ska köra igång senast nästa vecka och jag tänkte givetvis dela av mig av det till er så det kan ni se fram emot, den delen som jag ska göra nu är inbaning av nya rörelser samt borsta på en del gamla så att jag kan köra dom riktigt tungt under uppbyggnadsdelen, ser fram mot det, är den del jag gillar bäst på perioden tror jag.
Att få äta ordentligt och köra på och bli traktor stark.
Är inte så klen som jag är men jag är långt från så stark som jag varit en gång i tiden, vägde ju en 116 kg när jag spelade Amerikansk fotboll och jag var inte så fet.

                                                                    Ta hand om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra