Nu fick jag skäll =)

Hej
Ja jag latar mig, och skriver lite dåligt men... Fick lite skäll av Praktikant Roger för detta så det är väl bäst jag passar mig.

Träningsmässigt så rullar det på springer, kör CF, lyfter skrot och boxas tycker att det går bra har ok flås känner mig stark och är lagom sommarfet, runt 95 kg betyder det om ni vill veta.

Vi åkte till Styrsö för att hälsa på klanen Davidsson, Jag såg till att bestämma en tid vi var tvungna att komma iväg för att hinna, klockan 10.00 senast ok. Bad sambon att väcka mig 08.00 om hon gick upp tidigt vilket hon alltid gör så jag kunde gå med Nils innan vi skulle åka, klockan 09.00 väcktes jag med kaffe på sängen gulligt men... På med kläderna i med 5 ans växel ut med hunden, duscha hälla ner frukost jag var klar 10.05, kommer vi iväg icke, resten är inte riktigt klara, ok lite kaffe i systemet en viss irritation försöka att inte döda någon.

Kommer iväg kör lite fortare än vad jag tänkt mig, kissepaus ok måste man så måste man, ja ni fattar.
Kommer fram lastar av vid färjelägret ca 20 min till godo, nu ska vi bara hitta en parkeringsplats men hela Göteborg har ju också parkerat där så nej 5 min till båten går fortfarande ingen parkering. Bestämmer att erbjuda gänget att åka, och det gör dom ok lika bra för vid detta laget vill jag döda hela världen.
Nästa båt går om 30 min så kanske, hittar en p-plats i Partille eller ja nästan tar den och påbörjar med en lätt yster Nils som sovit i 3 timmar i bilen min promenad till färjan som går om 5 min...

Nej jag hann inte med den heller men nästa går ju om 1,5 timmar så varför jäkta, skicka ungefär nu ett sms till min sambo och undrar om dom kom fram, fick tillbaka denna bilden. Tur att hon är söt och det blev 1 miljon minus på hustrukontot =)


Davidsson är en klok man och hämtar mig på färjan själv, samt genast stoppar i mig en stor lunch och en kopp kaffe innan han tar med mig ner till sin familj och min söta sambo.
Vi har två underbara dagar med god mat, bad, krabbfiske och Nils som håller koll på hela havet och lite till. Blev husarrest ett par gånger på den killen.

Marre fiskar krabbor för första gången i sitt liv
Krabbfiskar gänget.

Nisses första färjefärd fastna såklart med huvudet.

Tusen tack till Davidssons som stod ut med oss det var härligt, när vi tog färjan hem så tog batteriet totalt slut på Nisse, Nicole och Marre fick dock bara Nisse på bild. Det sovs på en helt ny nivå fick ruska Nicole typ 5 min för att få henne vaken när vi kom till Skövde.


Väl här hemma så har det tränats körde löpning med Maria på fredag morgonen en snabb tur på 5 km för att sen dra ett par kaffe och åka och köra en 24 min wod som lämnade mig vibrerande på kökspallen, fixa detta med nedkylning i poolen och en kall pilsner och lite mat i magen.

Idag har jag byggt en chinsstång som jag satte upp i ett träd så jag kan fuskträna lite pullups och sånt, ikväll är jag gräsänkling då gänget åkt till Lidköping på Diggelo kanske blir det en tur till människobyn men först ska jag titta lite på Crossfitgames.

                                                                     Ta hand om er.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra