Midsommardagen

Igår var det midsommar avnjöts med god mat och bra väder ett par kalla pilsner, ja ni vet hur det funkar.
Marias systrar och mamma med respektive och barn var här för lite lunch och dans runt stången. Marias tvillingsyster med familj blev kvar en stund på kvällen så vi satt ute och mös medans barnen lekte och bada, trevligt. Jag och Maria avsluta kvällen med att kolla på en film som vi somnade till riktiga partyprissar =).

Så jag vaknade och kände mig riktigt pigg, sen när Maria tyckte att vi skulle springa var latmasken där och viskade nej stanna på altanen och drick pilsner och ha det gott, men Maria var stenhård här ska det springas så sagt och gjort en härlig tur runt sjön, tack kärleken för det. Nu tror jag att Maria ångra sig efter ungefär halva turen när jag började komma igång och ville springa omvägar när vi nu ändå var ute. Blev väl en 6-7 km totalt skulle jag tro.
  
När vi kom hem blev det bad och bus i poolen Nisse bada också han skulle rädda Maria när vi brottades eller Maria klättra på min rygg och jag dök, Nisse kasta sig i poolen som stålmannen, och förvandlades till nakenhunden så roligt och allt var så klart mitt fel.
 Nicole undra om det var kallt i poolen så jag sa kallt som en isbjörnsröv det trodde hon inte på så vi kolla.
                                              Och det såg ju kul ut så Marre ville också testa
Nu såhär efter maten har Maria kraschat i soffan på en redigt gubbatimme medans jag ger er lite rapport över livet samt låter en kall Falcon slinka ner. Morgondagen har en teamwod i sitt sköte kommer vara precis så kul och ångest framkallande som det brukar vara Maria ska också med, fast hon har redan börjat komma på ursäkter så imorgon får jag nog ta styrpinnen och se till att vi kommer iväg.

I torsdag var jag och hämtade lite mer sponsormat från Sportgymbutiken tusen tack för det, började också snacka med dom om att sätta ihop ett startpaket för våra nybörjare kommer bli grymt bra, återkommer till er med mer info om det senare.

                                      Njut nu av resten av helgen för det ska jag så hörs vi.


                                                                          Ta hand om er.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra