jobb jobb jobb

Hej skrev inte igår men det märkte ni nog, jobba i natt sovit lite idag ledig i natt. Ska bli skönt att sova nattetid igår var det en ganska vanlig dag, Maria hade någon form av mässgrej så vi passera bara varandra i dörren, tråkigt men så kan det vara. Gick långt med Nisse strunta i att träna var inte helt pigg så jag tänker någon dag till kan det vara.

Dagen starta med kaffe ofc sen en promenad med Nils skulle haft en handledning men den blev inställd, fler som är sjuka. Så jag bestämde mig för att det var dags att utöka antalet medlemmar i mitt akvarium, jag har ett 200 liters med Tropheus ciklider i, framför mitt akvarium har jag en gungstol där jag sitter och myser samt blir mobbad av mina familjemedlemmar som kallar mig gubbe och att jag gubbar mig hmm.

Alla med lite vett förstår ju att detta är ...gubbigt = ) och väldigt avkopplande. Min gräsklippare förvandlade sig till rökmaskin sist jag klippte med den och det verkar som den gått i pension så jag sökte efter en ny och tydligen har min mor och far en extra som jag kan få mot viss arbetsinsats och om jag känner far rätt blir en rejäl sådan, men det är ok jag är ung och stark åtminstånde om man jämför med far som just fyllt 70 år. Underlig känsla när man inser att ens föräldrar är 70 år, speciellt när man har föreställningen om att man inte är så gammal själv, men om farsan är 70 då är jag inte nykläckt om man säger så.

Jag går fortfarande i väntans tider inget besked från landslaget och inget besked från det sökta jobbet, undrar om det är bra eller dåligt hmm nej det är bra bestämmer jag nu.
Imorgon så blir det träning jag har bestämt med sandra att vi ska köra mitts kl 10.00 och efter det ska iallafall jag köra en Wod, kommer antagligen att få en nära döden upplevelser men det är det värt, nu vill jag komma igång igen känner mig mycket fluffig, ser i spegeln att jag nog inte är så jätte fluffig men det känns så.

Nu kom knattarna och Maria det är Pad thai dag, mums älskar verkligen denna enkla rätt, hörs imorgon.

                                                   

                                                                    Ta hand om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra