Hej hej
Som ni märker så skriver jag inte varje dag längre utan ungefär varannan tänker att det blir lite samma hela tiden och just nu vilar jag lite, alltså tränar 5-7 pass i veckan och det som är kul för dagen.
I måndags blev det kickträning vi körde mittsar med fokus på fart och kontring samt en 10 ronder sparring riktig trevligt, min kropp mår väldigt bra av värmen allt blir lite lättare. kan säga att jag haft en grym träningsvärk sen söndagens teamwod.

Igår fyllde min son 18 år, gud så fort det går. Jag lagade mat mest hela dagen samt städa fixa lite i trädgården, fattar inte att mitt lilla troll blivit stor. Men gårdagens "pappa jag åker till Smögen till midsommar", tror jag betyder att jag kanske inte kan säga gör du inte, utan mer få ta vägen det tycker jag inte. Hindrade ju inte att hela mitt inre gick i beastmode och sa NEEEEEJ. Ja ja det är en klok ung man så det går säkert bra, inte alls som sin far när det begav sig ungdomen alltså. Mor hans ska vi inte ens tala om.

Idag blev det en wod och det var en lång en med handstående, pull ups, toe to bar, jumpboxar och annat hemskt jobbigt, stå på händer ska jag lära mig i sommar det är coolt och svårt. Efter passet körde jag och Sandra 5 ronder mitts bara boxning fokus snabbhet. Hemma vänta pälsansiktet ystert på sin promenad så det blev en ordentlig när vi var hos Fru Ek blev jag lite trött så jag la mig ner och kika upp i hennes krona en stund tills Nisse tröttna på mig och körde upp tungan i min näsa.


När vi kom hem var både jag och Nils riktigt varma så jag hoppa i poolen och bara låg där och flöt en stund, fångade in Nils och gav honom ett dopp också, inte helt poppis men jag tror han tyckte det var rätt skönt med svalkan. Nu ska jag äta lite färskpotatis sallad från igår det var några som gjorde rent hus på revbenen så det får jag klara mig utan. sen blir det en stunds vila det är natt jobb i 2 nätter nu sen blir det Midsommar firande. Så om vi inte hörs innan dess ha en härlig midsommar och ser ni min son någonstans skicka hem han direkt =)



                                                                Ta hand om er.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra