Lätt sliten men rätt nöjd

Hello

Jobbade natt och jag har varit piggare men det gick ok, hem körde sonen till skolan sen sova ca 3 timmar.
Ut med Nisse på en tur och iväg och jobba igen, handla lite och har nu ätit en en rejäl bit grisröv som jag grilla och svenska färskpotatis med flora och en kall öl jag är nöjd och resten av dagen ska jag tillbringa på rygg.

Känner att jag är riktigt sliten, dieten har tagit hårt på kroppen och behöver vila, tänkte köra igång med träningen imorgon igen får bli en wod på fm hos Lars på Crossfit Skövde och en lite löp runda på eftermiddagen. Imorgon måste jag städa upp huset för det är inte snyggt förra veckan sket jag i allt utom disken, imorgon kommer Maria och knattarna hem så då vill jag att det ska vara fint.
Längtar efter dom ska bli skönt med lite liv här igen, ångrar säkert att jag sagt det om några dagar men just nu längtar jag mycket.

Har försökt njuta av vinsten och det blir små stunder där jag känner mig rätt nöjd och så är det ju roligt med alla grattis. Det är konstig att jag kämpar så himla hårt för att nå målet och sen efter så blir det nästan bara tomt och jag tar sikte på nästa, ingen riktig tid att njuta och glädjas, eller tid det blir bara inte så för jag vill ha nästa utmaning. Har nog alltid varit så fast jag inte tänkt på det så mycket förut, bra eller dåligt vet inte men man tänker ju att segerns sötma skulle vara större. Eller kanske det är lidandet på vägen som jag traktar efter så hett, tål att fundera på när jag blir gammal, nu nästa mål.

Nu väntar jag på en inbjudan till landslagsuttagningen som är om 10 dar ungefär. Det är nästa steg, bra resultat där bör ge mig en plats i landslaget och då kan jag njuta av det =).  Nej allvarligt efter det ska jag ta en paus och leva lite vanligt liv ett par veckor innan jag tar tag i satsningen inför Em i november.
Att satsa på detta sättet är inte ett vanligt liv, man tränar jämnt prioriterar alltid träning och kost, sömn framför det man vill göra eller sånt som andra vill ha med en på, inget gnäll för det är ju något jag valt och inte vill vara utan men ibland när man står mitt i smeten så behöver man nog lyfta blicken och se världen.

Nej nu ska jag njuta lite av denna träningsfria dag får bli en kaffe och lite glass, Sn skrev en lite artikel om sm det var trevligt länk HÄR på den bilden kan man få för sig att jag är vig och det är lite sant dessutom är den 3 år gammal så.


                                                                     Ta hand om er.


Kommentarer

  1. Har du inte videos från sm? Upp med dem isf!

    SvaraRadera
  2. Putte dom fanns som kommentarer i posten på Fb dagen efter Sm men jag kan försöka lämka upp här också om ni vill se lite smurf fäktning =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra