Igår var det ett år sen jag träffade Maria, hon kom på vår första date tog med sig tandborsten och bor här sen dess, så kan man väl inte göra. Skiter jag i så har vi gjort och det funkar bra.

Så igår tyckte jag att vi skulle fira lite, tre rätters middag och lite rosor. Det är inte lätt att laga trerätters när man våldsdietar, att man kan vara så hungrig jösses. Tänkte att det var en del kärlek i själva handlingen för Maria vet precis hur jobbigt det är för mig att vara utan mat. Åt lite av allt och drack lite av det goda vinet, blev på kanelen på ett halv glas vit vin. Annars blev det en ganska lugn historia jag sov runt 23.30, vi tänkte på att gå ut en sväng men den iden var med i 20 sek innan vi båda insåg att sova är bättre, riktiga party freaks här.

Maria gick upp före mig i morse jag lyckades hasa mig ur sängen runt nio vi drack lite kaffe sen blev det ca en mil löpning underbart fint ute nu och helt ok väder, fast det tänkte jag inte så mycket på hade verkligen full sjå att springa, fy fan va tungt det var tur att Maria var med och såg till att vi sprang.

Väl hemma orka jag inte göra mycket mer än att sitta framför akvariet med en Kaffe och invänta tiden för kickträningen. 12 ronder säck med lite olika uppgifter sen var jag slut som artist. Ställde mig på vågen och 89,9 yes nu blir det hålla den vikten nästa vecka och plocka det sista på fredag. Så jävla skönt ska åka hem och fira med lite mat oxfilé sallad och ett par äggvitor.

                      
                           

I går när jag och Nils var ute och traska så gjorde jag som jag alltid gör hälsar på folk som jag inte känner och hur det nu var så blev jag stående och prata med denna mannen från Slovenien. Vi prata om Nils och lite så där och hur vi kom in på det vet jag inte riktigt men han berättade om när hans Mamma dog en känslosam historia, mycket för att han var så tydligt berörd när han berätta den för mig en total främling som han möter på en grusväg. Så underbart härligt och precis som det ska vara, fick mig att tro på mänskligheten igen. Jag tackade mannen så mycket för att han delade med sig och fortsatte min promenad med ett stort leende på mina läppar.

En annan rolig sak som hände igår var att man hittade min vän Kirres HD, den blev stulen förra veckan, skändad och slängd under en gran men nu åter i rätt ägo. Måtte tjuven drabbas av för evig halsbränna och skoskav.
Maria har åkt på kalas jag var ursäktad eftersom jag inte är så kalas sugen, tror att jag kunnat blivit lite bitsk om alla fick massa godsaker men inte jag.

Var detta din plan Maria 

Tror jag ska lägga mig i badet en stund för jag orkar inte stå och duscha, imorgon ska vi köra teamwod det kommer bli intressant eller bara plågsamt kanske .

                                                                  Ta hand om er




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra