Tjena
Har idag använt ca 4,5 timme åt att deklarera mitt företag pust pust, det funka och gick ihop sig i slutändan. återstår att se om skatteverket håller med mig.
Jag och pälsis har tagit oss en promenad i snöslasket ja snöslasket... Deprimerande tur att jag ska träna i eftermiddag så jag lyfter humöret lite. Nattjobb står på programmet också.

Nils är en ganska trött kille idag det är jobbigt att hänga med pensionärerna och bli uppvaktad, trött men nöjd .
Praktikant Roger mötte upp på Crossfiten och köra ett styrke pass och en wod med mig. Detta var Roger första Crossfit pass och det såg ut så här.

Metcon:
AMRAP 15 min
Handstand 5 sec  x 2
Pull-ups                 x 4
Toes to bar           x 6
HR Push-up          x 8
Boxjump               x 10
Backextension     x 12


Roger var lite trött efter, han stod på händer för första gången sen mellanstadiet bara det är ju en bragd i sig.
Tog sig igenom hela passet med fanan högt ,tror han fick lite att fundera på när vi körde styrka.
Att säga att det såg stabilt ut på bollen från start är att överdriva men det tog sig snabbt.
Som vanligt log jag sadistiskt hela tiden.

Pull ups och toes to bar är inte min starka gren även om jag tycker att det går bättre. är väl styrkepassen som ger resultat.
Nästa vecka kommer vi lägga om träningen ska bli kul att få ett nytt program börjar bli lite tjatigt.
Varken jag eller Sandra fick några matcher till helgen , jävla skit säger jag bara. Jaja ny chans den 19/4 hoppas på det.

Var så pass trött att jag satte mig i duschen det är rätt skönt ska ni veta, dags att vila, snart dags att åka och jobba hinner nog pussa lite på Maria som kom hem nu. Tror att Roger kommer med ett litet inlägg, om han kommer upp från köksgolvet där han låg och laga mat eller nått =)

                                                             Ta hand om er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra