Praktikanten har ordet

Hej svejs!praktikantroger här för sista gången..

Pass 3 idag ihop med coach Bäckström ..helt jävla ärligt, helt slut redan innan passet o med ett prinsessben o ont ta mig fan överallt(på ställen jag trodde inte det fanns muskler på)så.

Hade jag ingen aning om hur detta skulle sluta..men en enda tanke i huvudet (från rocky 4) "to the end" jag ger mig aldrig..så in i crossfiten o påt bara, upptäckt en annan sak, Bäckströms rykte som sadist o plågare fick sig en törn för Lars Thool är likadan (alltså lika galen) skit samma guldgrabbar båda två. 

Explosivitet o mjölksyra ..o stå på huvudet, hur jävla kul som helst o jobbigt men oförglömligt.
Tack för denna veckan,prinsessbenet,träningsvärk,svett,jävlar anama,skratt,fles,ahaupplevelser o framför allt min livsglädje som kommit tillbaks.

Du har en guldmedalj redan Bäckström med mitt namn på o det är jag evigt tacksam för. 

Än en gång,nivån träningsmässigt för o bli bäst är en lång tung smärtsam o kostsam vandring jag tror inte folk förstår det..Finns inte nåt som kan stoppa dig från den där jävla medaljen Bäckström,
Du är och kommer alltid vara en grym krigare,stor människa med stort hjärta och en riktig vän, det är obetalbart. 
Tack igen, kommer o höra av mig o nu har jag vaknat o vet vad jag ska träna .
Ribban är lagd ..Med vänlig hälsning, Roger

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra