Fortfarande upprörd.

Ja jag är fortfarande upprörd över detta fotbollsdravel, tänkte vi till efter att vi slagit ihjäl en annan människa nej då istället sätter vi eld på en läktare och brännskadar ett barn bra jobbat... NOT
Nog om detta här innan jag får en hjärtattack.

Vad gjorde jag igår jo, var på Sportgymbutiken och hämta en massa kul saker, ni kommer få se och höra mer när jag testa dom lite mer. Men det var en ny thai mittsar som igår kändes väldigt lätta att arbeta med, nya handskar i läcker röd färg.
Testar även en inner handske med gel i knogarna då jag har ont i dom periodvis.
Tog även en hjälm som jag ska lämna in hos en skomakare för att modifiera den lite så vi får tävla i den.

Det var en bra kickboxningsträning med mycket sparring, efter sprang jag 10 intervaller 4 st 1,30 minuters med 1 min vila och 6 st 1 minuters med samma vila jag höll runt 16 km/h hela tiden.
Pälsprinsen fyllde två år igår, så han fick festa på ett grisöra som han genast grävde ner i nyplanteringen hmm.

                                                                           Nils 2 år 



Jag brukar sova gott när jag väl somnat. Men i natt har jag bara snurrat,riktigt jobbigt men det är ju inget att göra åt.Bara att acceptera och göra det bästa av dagen som startade med att jag och Karen körde ett styrkepass på Crossfit boxen ihop, roligt med sällskap här får ni lite bilder från det.
Skuggboxning 

Enbens goodmornings

Enbens ryggresningar

Rotationsövning på bollen.

Karen trilla nästan av =)
 Efter det passet gick Karen hem, jag körde mina rörelseövningar och passa på att vara med på dagens Wod den bestod av dessa övningar.
Genererade lätt kräkönskning


Lyckades göra den på runt 10 min vilket jag tyckte var helt ok med tanke på att jag kört styrka innan
När jag kom hem så koka jag revben för sonen har beställt pappas grillade revben till middag och vem kan säga nej till det, inte jag iallafall medans dom kokade tog jag och Nils oss en promenad titta så vackert det är!


                                                           Bäcken på övningsfältet.

Nu ska jag vila ögonen lite i solen, ikväll ska jag till Räddningskolan och hålla ett självskydds pass, det är så kul.
På Torsdag blir det en liten överraskning bara så ni vet.


                                                                       Ta hand om er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra