Tjena alla
Igår var vi hela dagen i Göteborg, vi åkte kl 05.30 och för en gångs skull sov pojkarna inte hela vägen.
Tävlingen vi var på är en för dom som inte gått mer än 5 matcher, så mängder med nybörjare riktigt roligt att se så mycket nytt folk som börjar tävla.
Givetvis träffa jag en massa gamla rävar som coacha sina elever. Och så matchstämningen, adrenalin blandat med nervositet på ett sätt att man nästa kan känna smaken av det.

Bojan fick match nr 24 så vi låg efter pausen någon gång vid 16 snåret, det var en lång väntan. Jag med mina myrkryp ben gick 7,3 km i lokalen blev några varv om man säger så.
Gillar mina mittsar från Sportgymbutiken.

Strax efter kl 15 började vi värma upp lite, här har ni lite bilder från det.

Tycke att Bojan kändes bra med ok tryck i teknikerna, kanske skulle jag varit mer uppmärksam på att han var lite loj.

Men det är svårt att säga säkert för Bojan är alltid en cool katt.

Matchen startar och Bojan gör ingenting skyddar sig helt ok men svarar inte...
Under hela matchen så kommer det väldigt få tekniker dom gånger det kommer är det bra och stoppar upp motståndaren på riktig bla ett knä i huvudet som satt riktigt bra. Och en frontkick mot ansiktet som jag tror, var nära att sänka motståndaren med betoning på tror.
Bojan var så klart jätte besviken efter matchen ,men detta händer ibland inget att göra åt bara att ta med sig erfarenheten och lära sig något av den, skulle tro att vi får möjlighet att ta tillbaka segern under SM i maj.
Jag tyckte att det var ett bra genrep inför Danmark nästa vecka, Bojan är ung och har många matcher både vinster och förluster att se fram mot.

Jag vet att detta inte var den riktiga fightern som vi såg igår, men till helgen ska vi släppa fram honom.
Annars bestod dagen mycket av vänta, gå, Max hamburgare 1 st och köra bil.
Så när jag väl var hemma så var det riktigt skönt att krypa ner i soffan och slö titta på TV, kollade på Gladiatorerna där min forna landslags kamrat Anna"Loppan"Christiansen tävlade, och även om Anna var i en något biffigare upplaga än senast jag såg henne så var det samma gamla ettriga loppa.

Vad har dagen att bjuda på då,jo jag ska se om jag kan snika till mig ett extra Crossfitpass det är söndag och team, vilket jag gillar. Jag har gjort 8 pass redan denna veckan men jag räknar kallt med att Lars inte ser detta förens imorgon och då är det för sent hihi.

Den gatan vill jag inte bo på =)
Nu ska jag gå ut i trädgården och greja lite medans min kycklinggryta puttrar på spisen,ikväll blir det bio Maria har bokat biljetter till Tommy en ny svensk film som jag tror är bra.

                                                                  Ta hand om er.



  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra