Hej

Känner mig fortfarande halvkass, trivs inte alls med detta, huvudet vill träna,  kroppen säger sov vila.
Borde nog lyssna på kroppen, hm så blev det ju inte, var så klart och körde Crossfit i boxen kul men jobbigt speciellt då jag inte är hundra, dagens Wod såg ut så här.

På tid
Reps 5, 10, 15, 20 ja lite jobbigt att behöva öka reps istället för att minska.
Knees to elbow
Goblet squats
KB swing
OH utfall
Den finns på hemsidan, kolla HÄR.
Squats, swing och utfall är inga problem,även om jag kände av mitt knä lite i utfallet och fick reglera vikten.
Men alla former av hänga i armarna övningar är min riktiga akilles häl, vill gärna säga att det bara beror på axelproblem vilket en stor del gör men...
En del handlar om teknik, att våga och ja styrka, så fortfarande ser många av dessa övningar ut som om det är en gravid flodhäst som genomför dom,  jösse farbror Fluff levererar.
Utfall

Farbror Fluff  i knees to elbow
Goblet squat



Väl hemma så blev det mat, nötfärs biffar och japp vitkål samt kaffe, denna livets dryck,dricker säkert 10 koppar om dagen. Blev givetvis en promenad med Nisse, känns lite som om våren står och väger, ska jag komma fram eller ska jag vänta kom för fan !!!! satsa kom igen nu.

Apropå våren så greja jag lite med min pelargon, väckte lite på den.
Detta är ett kapitel för sig själv så häng med.
Jag fick inte ha pelargoner för min ex fru, det är kärring blommor sa hon, och jag är en kärring så...
Hur som jag smygodlade dom lite då och då, gömde i källaren och andra manliga saker.
Nu är hon ju ett ex, så förra året kom jag liksom ut som pelargon kille kändes bra.
Ja jag vet jag är inte klok men...

Detta året tänkte jag ha mycket pelargoner i massa färger, så har ni några roliga skott ni vill dela med er av, hit med dom,lovar att ni ska få tillbaka i solrosfrön till hösten.
Kanske skulle skaffa en änglatrumpet, dom är helt grymt vackra,tyvärr är dom giftiga så för er som har mindre barn är det ingen bra blomma.
Ni hör jag vill ha vår, ska sätta tomatplantor till växthuset senare i veckan. Sätter alltid för många så det har jag säkert i överskott att byta mot pelargonskott.
Såg förresten att rabarberna kikade upp lite försiktigt, får nog täcka dom om jag ska ha någon paj senare i vår.

Till sist idag en bild på lillprinsen, sambon kallar honom dikeshund. Nisse är nog också är lite förkyld, blev lite trött och vilar på kudden efter promenaden.
Dikeshund pyttsan vet nog mutter mutter.



Glömde ju var invägning igår 95,2 kg sakta men säkert


                                                                  Ta hand om er.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra