Oj var nog tröttare än jag kände mig sov till 13.30 idag ,brukar inte sova längre än till 12,30 när jag jobbat natt. Det är för lite jag vet men jag sover alltid en stund mellan 17-20 när jag jobbar fler nätter i rad.

Ringde till min Mor som ringt medans jag sov, hon berätta då att hon hört om mina planer på radio Skaraborg.
Hon beklagade också att hon fört sin vinnarskalle vidare, fast vid närmare eftertanke var det nog hennes fars fel.
 Morfar var brottare på elitnivå i unga dagar, han trodde att det var unga dagar ända tills han dog.
 Morfar ville verkligen inte förlora i något, han fuska till och med när vi åkte pulka. En riktig filur, måste säga att jag har bara härliga minnen från min Morfar lite galen definitivt, minns den gången han försökte skjuta ett rådjur genom mitt sovrums fönster kl 04.00 på morgonen och detta var långt innan Runars tilltag.
Morfar bodde på landet och det var jaktsäsong, men man kan väl säga att jag vaknade när det skottet brann av.
Min mamma säger ibland att jag är lik hennes far och det tar jag som en komplimang.
Gårdagens rodd känns idag, fast mindre än vad jag trodde hm kanske börjar få lite fart på den gamla kröppajäveln.
Ser ju lätt och avslappnat ut NOOOT.













Dagens träningspass skulle bestå av löpträning och boxning, löpningen blev en tur till affären och köpa ett par liter youghert,  musli, en cola till sonen så det blir väl en 7-8 km och då med packning på vägen hem.
Kändes lite trögt faktiskt och nu väl hemma så känns halsen väl vass, det får bli vila från boxningen och en huskur i form av ett par apelsiner samt en burk marinerade vitlöksklyftor.
Undra om det var någon av dom brottande flickorna från gårdagen som bjöd på detta. 

Nästa vecka tänkte jag jobba mer på min frontkick, ett vapen som jag har varit väldigt bra på att använda, just nu fattas det timeing och fart, men det ska det bli ändring på, frontkick och jabb mina favorit vapen.
Det finns många motståndare som förbannat mina långa lemmar,med träffar som känns som dom kom från grann kommunen. 
En av mina elever som är duktig på frontar är Karen Khachtryan bilden är från Sm förra året.
Fotot är taget av Olof Petterson en mycket duktig fotograf och landslags boxare som jag fick privilegiet att coacha under förra Vm.
Foto Olof Petterson
Vet ni vad jag längtar efter ? 
Sommaren jag längtar efter att få vakna till en varm morgon med solsken som man kan starta med en löptur med kärleken,hoppa rakt ner i poolen för att sen sitta på altanen med frukost och en god kopp kaffe.
Bara sitta där i solskenet och mysa låta sig värmas .

Snart ........







                                                                Ta hand om er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra