Del ett av dubbelnummret

Så där ja, slarv med maten, och 3 träningspass ett Cross fit, en promenad och sen kickboxning, farbror krascha som ett jordskred sov först hela natten, vaknade vid 07.00 när Maria pussa på mig, vände på mig somna om till elva … kan ju tro att jag är i tonåren igen hu jeda mig.

Detta sabba ju min dag rätt ordentligt det fick bli en snabb promenad med min vapendragare Nils, han tyckte att det var väl ynkligt promenerat.
Sonen ryckte in och gick en lång promenad lite senare så det blev bra för Nils till slut.

Vad gjorde jag på eftermiddagen då, jo jag var på räddningsskolan och lärde ut självskydd till en hemtjänst grupp, lika kul som vanligt, det blir alltid nya frågeställningar, och en hel del skratt när man får brottas lite.
Det blir ju lite suspekt när damerna kommer fram och ber om en rejäl strypning, så det känns ordentligt.
Men vad gör man inte för att vara till lags.  

Väl hemma var det lite faktureringsjobb och så kika jag på fejan upptäckte då att Karin Edenius, landslagskollega haft den stora vänligheten att nominera mig till 36 intervaller inom 24 timmar, så tacksam för detta Karin.
Varje intervall skulle också vidhäftas en krona till valfri välgörenhet.

Antigen river jag av intervallerna efter kickträningen idag och slipper dom fyra hon utdömde extra, för att jag inte skulle hinna med dom inom 24 timmar eller så väntar jag, och kör 40 däckintervaller, bägge kommer iallafall kännas så tack igen Karin, ska spara en speciell tryn stöt åt dig till nästa läger vi ses på.

Nu tänker ni latmask du kan ju göra dom jo men det är på detta lilla viset…
Lars ja ni vet Lars Thool min fystränare har bestämt att jag ska göra en del av landslagets tester på måndag så tokträningsvärk av dödsintervaller kanske inte är en toppenidé eller ja vi får se.

Tycker ni jag maskar ?





                                                                     Ta hand om er.




                                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Del två av två

Låt oss reda ut detta.

Så jävla bra